2012. július 30., hétfő

Értékelés és segítség


Sziasztok!!!
Nem rég jelentkeztem egy blogversenyre, ahol ezt az értékelést kaptam és gondoltam megosztom veletek, hogy szerintetek is változtassak-e az itt leírtakon.

A fejléc és a design nagyon eltérnek egymástól. Nem jött át nekem egyáltalán.. Bal és jobb oldalon van pár dolog amit én kivennék (pl blogarchívum, vagy ki-be nyitósra raknám)
Szinte minden nap frissítesz, ezzel nincs baj.
Fejléc: 8
Az oldal kinézete: 8
Frissítések: 9
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 9
50/43 pont.
(Ha a táblák kirakása miatt elérhető 10 pontot nem számítjuk.)

Hoztam egy új képet is remélem, tetszik:)
(A frisshez várom a kommikat, mert eddig még csak kettőt kaptam.)
Puszi Mese.


4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem a dizájn jó így, és a blogarchívum is, én szeretem, ha meg lehet találni a korábbi bejegyzéseket. Szerintem csak annyit lehetne változtatni, hogy jobb oldalon az Éld át! alatti menüpontokat a fejlécre helyezni, hogy könnyebben meg lehessen találni a történeteket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommentet.
      Azt már én is feljebb akartam tenni, csak most még megvárom a szavazás végét.
      :)
      Szia:)

      Törlés
  2. Szia!

    Nekem is tetszik minden ahogy van, esetleg a fejlécet középre tehetnéd, meg esetleg a chatet feljebb tehetnéd.
    De így is jó, ahogy van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi neked is a tanácsot, és a fejlécet már próbáltam középre tenni ,de nem tudtam. Ezen majd még dolgozok, és a chaten is már gondolkodtam, csak nem tudom, hogy mennyire fel kerüljön.
      Puszi:)

      Törlés