2012. augusztus 17., péntek

3-jára is!


Eddig egy ilyen díjat sem kaptam, most pedig két hét alatt háromszor is megkapom ugyanazt. Nem lehet okom panaszra. De ezért nem is tudom megint csak tovább küldeni, hisz már mindenkinek továbbadtam, akinek szerettem volna.
Köszönet most Bííának:)

1. )Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) Jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (nincs visszaadás / visszajelölés)

Bíía kérdései:
1. Melyik a kedvenc városod? London
2.Mi akarsz lenni, ha felnősz? Író, táncos, újságíró.
3.Melyik a kedvenc 1D számod? What makes you beautiful.
4.Hány éves vagy? 16.
5.Melyik a kedvenc színed? Zöld.
6.Hogy ismerted meg az 1D-t? A Glee-ből.
7. Ki a kedvenced belöle? Harry.
8.Melyik a kedvenc tantárgyad? Irodalom.
9.Gossip Girl vagy Pretty Little Liars? Pretty Little Liars.
10. Ki a kedvenc 1D-s barátnőd? Passz…
11. Milyen színű a szemed? Zöld.

11. dolog magamról:
1; A Harry Potter és a Főnix rendje a kedvenc könyvem. Hatalmas nagy űrt éreztem napokig miután kiolvastam. Ez egyetlen másik könyvnél sem fordult elő.
2; Most a két kedvenc számom, amit állandóan hallgatok Adam Lambert-től a Runnin és a Never close our eyes.
3; A Bukott angyalok című könyvet olvasom most. A Végzet ereklyéi sorozat nem igazán tetszik, és mindenhol azt olvastam, és még az egyik barátnőm is azt mondta, hogy ez (a 4.) eddig a legrosszabb rész, nekem mégis ez tetszik a legjobban.
4; Kedvenc énekesnőm P!nk:)
5; Kedvenc számom tőle, a Long way to happy.
6; Kedvenc énekesem és egyben férfi, hangom Adam Lambert.
7; 10 éven át a Szívek szállodája volt a kedvenc sorozatom.
8; Imádom Lauren Graham-et.
9; Ha valaki egy jó kis farkasos könyvet szeretne olvasni, annak mindenképp a Shiver sorozatot ajánlom.
10; Ha esetleg vámpíros, lidérces könyvsorozatot szeretnél olvasni, akkor az Evernight-ot próbáld meg!
11; A reggel és a délelőtt a kedvenc napszakom.


Nem rég részt vettem egy blogversenyen, ahol 3. lettem, és ennek is nagyon örülök.
Puszi Mese.

3 megjegyzés:

  1. Nem miért fekete, de nem tudom átállítani, mindig van valami amit nem tudok megoldani, és ez megőrjít!!!!!
    Mese:(

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Gratulálok :D
    És benne vagyok a cserében :)
    http://bekyallp499.blogspot.hu/
    Puszi
    Beky

    VálaszTörlés