2012. október 1., hétfő

Visszatértem!!!!! :D :)




Visszatértem!!!!
Már egy jó ideje nem hallottatok rólam, ennek több oka is van. Az iskola és a tánc miatt nem sok időm volt írni, valamint a gépem bekapott egy vírust, ami miatt szinte használhatatlanná vált. De szerencsére egy szerelő egy nap alatt megjavította, úgyhogy most már ezzel nem lesz baj.
Viszont pár napja nagyon lesérültem táncon akrobatikázás közben, összeestem és óriásit reccsent a nyakam és a gerincem, azt hittem többé fel sem állok. De anya azonnali masszása, egy jó fájdalomcsillapító krém, és gyógy masszőr segítségével lassan helyrejövök.
Úgyhogy újult erővel térek vissza hozzátok.
Mindkét sztorinak hoztam a frissét, ami a Félvérek harca esetében nagyon rövid lett, de úgy gondoltam még mindig jobb, mintha szombaton hoznám egybe az egész fejezetet és addig semmit.
Ne felejtsétek, hogy a könyvsorsolás egy hét múlva lesz és eddig még senkitől sem kaptam egy helyes választ sem!!! Ezt nagyon sajnálom, de csak ti veszíthettek azzal, ha meg sem próbáljátok!!
Jó olvasást és küldjétek a helyes válaszokat a versenyhez!!!
Puszi Mese :)

2 megjegyzés: