2012. augusztus 18., szombat

Lendület, oldalt törlés


Sziasztok.
Örömmel közlöm, hogy elmúlt a kisebb írói válságom.
A Félvérek harcánál az segített, hogy átolvastam, amit eddig írtam és találtam, olyan eseményszálakat, amiket folytatnom kéne. Megírtam a 11. fejezetet, ami tisztességes hosszúságú lett. Remélem ez a lendületem, amim most lett még sokáig ki fog tartani.
De akadt egy nagyobb problémám. Már egy ideje szenvedtem a Félvérek harcás oldalammal. Állandóan azt írta ki, hogy hiba történt a mentés során, nem rakott fel dolgokat, óriási rések voltak a szövegen belül, és amikor ki akartam törölni őket, akkor hosszú szövegek jelentek meg amiben Word-ös szakszavak és számok voltak, és bárhogy kitöröltem őket, a rések nem tűntek el. Ezért letöröltem az egész oldalt, és egyesével, bejegyzésekben feltöltöttem a részeket, tehát az oldalon csak a linkjei vannak fent a fejezeteknek. Sok más blogos így csinálja, és így tudtok egyesével írni a fejezetekhez is. :) Hátha így több komim érkezik!!
A Piton és a lánynál már az elején féltem kicsit az utolsó résztől, mivel csak háttér információkat tudunk meg arról, hogy mi zajlik az iskolában, éppen ezért akadtam el egy kicsit. Itt a HP filmek megnézése segített.
Elérkezett Piton és Alice találkozása, de a beszélgetés nagy részét, csak jövő héten olvashatjátok el. Bocsi!!
Jó olvasást és komizást!!!
Mese

2 megjegyzés: