2013. február 18., hétfő

20000! És visszatértem!!



Sziasztok.
IGEN, TUDOM, NAGYON ELTŰNTEM!!!!!!!
EZÉRT BOCSÁNATOT IS KÉREK.
A tánc és a suli kicsit sok mostanában, és nem igazán volt energiám írni, sem ihletem. De most már végre visszajött, és a Félvérek harcának már fent is van a folytatása és a héten hozzom az újabb részt, amit remélem azért várok.
Annak pedig nagyon örülök, hogy az oldal megnyitásának a száma már átlépte a 20000-t!!! Ez egy nagyon nagy szám… Nem is tudom, hogy megérdemlem-e!! Mindenesetre köszönöm nektek! :D Csináltam is egy képet.
Az új háttér szavazása is közben lejárt, amelynek ez lett az eredménye:
~ Eddig ez a legjobb: 6 szavazat;
~ Nagyon jó: 5 szavazat;
~ Jó: 2 szavazat;
~ Elmegy: 1 szavazat;
~ Nem jó: 4 szavazat;
Ez összességében szerintem elég jó, aminek örülök, mert mostanában nem tervezem lecserélni.
Próbálok nem megint eltűnni!!
Sziasztok,
Mese.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése