2013. február 16., szombat

19. fejezet



Tizenkilencedik fejezet ~ Kivételes személy
(Részlet)


(Gergő)


Aznap Geri felidézte a legutolsó Danis álmát, amikor a lebegő Eszter hirtelen eltűnt előtte, és a barátja vette át a helyét, aki megígérte, hogy utána fog járni azoknak a dolgoknak, amikre még ő sem tudja a választ.
Most pedig újra álomba akart merülni, hátha ez idő alatt, tényleg sikerült kiderítenie azokat a dolgokat.
Ehhez el kellett tüntetnie a falat, vagyis:
~ Először, át kellett adnia magát a fáradságnak;
~ Másodszor, teljes nyugalmi állapotba kellett kerülnie;
~ Harmadszor pedig, a lebegés érzését keltve el kellett engednie a testét.

2 megjegyzés:

  1. Hello!

    Bocsánat, hogy én is úgy eltűntem, de sok dolgom volt. Mostanában minden rám szakadt. És Kylieval sem volt rózsás a viszonyunk, tehát hanyagoltuk kicsit a blogot. Kylie egy másik sztorit a Rémálmok útján akarja előbb bevejezni ezen kicsit összevitatkoztunk. Na de nem az én problémám a lényeg, habnem a te történeted :)

    Nekem a végén az utolsó bekezdés tettszett a legjobba. mert abban legalább rátértél már valami izgalmasra. mert az igazat megvallva mostanában csak Geri úgymond szerelmi nyígása van a sztoriban és eltűnt az izgalom a cselekmény.
    Viszont nagyon élethűen leírtad Tibi barátságát, ha fiú lennék én is egy ilyen odaadó barátot akarnék. Nagyon segítőkész és aggódó.
    Annak meg kifejezetten örülök, hogy Geri kilábalt a szerelmi mély gödörből. remélem boldog vége lesz :)
    Kíváncsi vagyok hogyan fűzöd össze a félvéreket meg Karinát és Danit a történetben.

    Puszi Mili

    VálaszTörlés
  2. Szia, remélem, hogy hamar rendezitek a gondotokat Kylieval, s hogy lesz nemsokára folytatása a sztoritoknak :D
    És bevallom, hogy én nem akartam, hogy csak a félvérekről szóljon a sztorim, hanem szeretnék élethű karaktereket megírni, s hétköznapi problémákat, köztük olyanokat is amelyeket én átélek. De azért nemsokára Dani és a félvámpírok is visszatérnek a sztoriba.
    Köszi, hogy írtál :D Szia :D

    VálaszTörlés