2016. február 7., vasárnap

Oda... 9. fejezet / 700. likeoló / Félvérek harca kedvcsináló

Sziasztok! 
Mint azt láthatjátok, feltöltöttem az Oda... 9. fejezetét, és már rég elkészültem a 10-kel is, de amíg nem kapok legalább egy új kommentet valamelyik fejezethez, addig nem töltöm fel. Ugyanezt írtam a 8. fejezet után is, de sajnos nem volt semmi eredménye. Végül azért töltöttem fel a 9-et, mert közben a bloghoz tartozó facebookos oldalon már több mint 700-an vagytok, amiért hálás vagyok, de ettől még a visszajelzések aránya semmit sem nőtt. :/
De azért elkészítettem a szokásos képet.


És közben - mint azt már írtam - elküldtem az Aranymosás pályázatra a Félvérek harcát, aminek az elbírálási folyamata már kezdetét vette. Amint lesz valami hírem ezzel kapcsolatosan, azonnal írok nektek. :) 
De közben a Félvérek harca külön oldalán történt némi kis változás. Ide eredetileg a legeslegelső kéziratát töltöttem fel a történetnek, szépen, folyamatosan miközben íródott. Ezeket a fejezeteket most mind leszedtem, és helyükre a pályázatra elküldött végső verzióból töltöttem fel kedvcsináló részleteket. Bár a felétől teljesen más a fejezetek számozása, úgyhogy ne lepődjetek meg, amikor például a 14. fejezet első részénél a 16. fejezet részletét hozza ki. És ebből kifolyólag sok helyen a kommentek se ezen részekhez íródtak. De ezen kis apróságok ne zavarjanak senkit. Ettől még nyugodtan véleményezhettek, én el tudom különíteni a régi és új kommenteket. Valamint mindegyik részlet elé odabiggyesztettem egy-egy képet is.
Várom akkor azokat a kommenteket, főleg a Filis fanfictionnél. :)
Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése