2015. január 6., kedd

B.Ú.É.K.

Kedves Olvasóim!
Mindenek előtt szeretnék szeretetben, boldogságban és sikerben gazdag új évet kívánni mindannyiótoknak.
Remélem, idén is olvasni fogjátok a blogomat, és esetleg több kommentet és életjelet adtok magatokról.
Én már el is kezdtem a Piton és a lány 3. részét feltölteni. Igyekszem még a héten hozni a folytatást. A 3. résztől kezdve a linkeket a Piton és a lány folytatás menüpont alatt találhatjátok.
Valamint kaptam egy újabb díjat, és akárcsak legutóbb, most is csak a nekem szánt tíz kérdésre szeretnék válaszolni.
A díjért köszönet Elizabeth-nek.

1: Mióta írsz, miért kezdtél írni?
4,5 éve. Egy látomásom adott ihletett.  
2: Városban vagy falun élnél szívesebben?
Városban. Bár nem egy New York-hoz hasonló, zsúfolt, szmogos helyen. De a vidéki élet nem nekem való.
3: Voltál már külföldön? Hol?/ Ha nem, hova mennél szívesen?
Voltam Angliában, Szlovéniában, Ausztriában és Romániában. Álmaim helye pedig Új-Zéland.
4: Kedvenc sorozatod?
Chuck
5: Tél vagy nyár?
Tél!!!
6: Mi akartál lenni gyerekkorodban? Sikerült?
Táncos és író. Mivel már amellett, hogy táncolok, tánc tanár is vagyok éppen, ezért mondhatni a táncos része sikerült. Valamint az írást sem hagytam abba...
7: Kiről mintázod a karaktereidet?
Saját magamból és az általam ismert személyekből merítek ihletet.
8: Számítógép vagy Laptop?
Számítógép.
9: Tervben van, hogy a jövőben kiadsz egy könyvet?
Már egy ideje dolgozom azon, hogy kiadassam a Félvérek harcát. Nem adom fel egykönnyen.
10: Ha találkozhatnál egy írónővel (akinek szereted a könyvét/könyveit) ki lenne az?
Rowling

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése