2019. október 23., szerda

Wang Gae, Park Gae - JinSon fanfiction - Búcsúposzt


Kedves olvasóim! Már a sokadik búcsúposztomat írom, de ilyenkor mindig összeszorul a szívem. Ez a történet két dolog miatt különleges számomra: mivel ez az eddigi leghosszabb ficim, és mert a kedvenc párosom benne a főszereplő. Közel két év munkája van benne, hiszen 2017 novemberében találtam ki az alaptörténetet, 2018 január 6-án kezdtem el írni, 2018 július 23-án posztoltam az első részt, és végül 2019 október 19-én írtam meg az epilógust. Ha jól tudom, akkor ez a második magyar, befejezett JinSon történet. (Aki nem olvasta még a Megszoksz vagy megszöksz című ficit Wattpadon, annak ajánlom figyelmébe – IDE kattintva meg is találjátok –, én egy nap alatt bedaráltam, annyira imádtam, és ha kicsit több szabadidőm lesz, mindenképp újraolvasom). Mielőtt belekezdtem, már egy kidolgozott, megható és reményeim szerint mély történetet alkottam JinSonnal a Nélküled nem kell a Mennyországban, de sok one shotom is volt addigra velük, és lettek újabbak is időközben; mégis a Wang Gae, Park Gae-be foglaltam bele leginkább azt, mennyire szeretem ezt a párost. Ráadásul ennél fluffosabb hosszú ficim nem volt, és talán nem is lesz, mert alapjáraton ennél komolyabb hangvitelű történeteket szeretek írni. De ez a kivétel erősíti a szabályt, és azok után, mennyi negatív dolog történt velem az elmúlt években, kellett ez a fluff, ami egy kicsit kimozdított onnan. 😊💗
A valóéletben is példaértékű Jinyoung és Jackson kapcsolata, és örülök, amiért egymás mellé sodorta őket az élet, és jóban-rosszban a leginkább támogatják egymást. Kicsit ez a valós kapocs előtti tisztelgésem is ez a fici (és az a kisfiú előtt, aki az én életemben Hyunwoo). Próbáltam, amennyire a történet engedte, belecsempészni az igazi személyiségüket – vagyis amit tudni vélhetünk róluk –, és sok visszajelzést kaptam azzal kapcsolatosan, hogy több olvasóm is úgy gondolta, ez sikerült. Köszönöm a rengeteg kommentet, amit itt, Wattpadon és facebookon is kaptam. Lehet, hogy már sokkal kevesebben olvastátok az utolsó részeket, mint a korábbiakat, de azért megmaradt egy biztos bázis, akik akármennyit képesek voltak várni az új fejezetekre. Remélem, nem okoztam nektek csalódást, se az újonnan csatlakozóknak. Most búcsúzom tőletek és a karaktereimtől, de talán – ismerve a Jinson iránti imádatomat – nem lepődtök meg, amiért azt írom, hogy már dolgozok egy új hosszú ficin velük. Nem tudom, mikor fogom elkezdeni publikálni, mert mostanság nincs annyi időm az írással foglalkozni, de ami késik, nem múlik. Szeretettel várlak titeket annál a törtétemnél is, és persze minden más írásomnál. 😍😘💕

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése