2013. május 28., kedd

Novellaíró verseny



Sziasztok!
Novellaíró versenyt szeretnék indítani az oldalon!!!
Fanfiction novellákat várok. Négy féle választási lehetőségetek van:
~Harry Potter;
~Narnia;
~Gyűrűk ura;
~Hobbit;
Akár több történetet is összemoshattok a novellátokban, most főként a Hobbitra és a Gyűrűk urára gondolok, de a többivel is nyugodtan próbálkozhattok!
A versenynek a menete az úgy fog zajlana, hogy ehhez a bejegyzéshez írjátok, hogy szeretnétek jelentkezni, ha már tudjátok milyen fanfictiont fogtok írni, akkor örülnék, ha azt is megemlítenétek. Majd linkeljétek be a blogotokat, ha van és június 25-éig küldhetitek el az e-mail címemre (vampirtanc@gmail.hu) a novellátokat. Amint jelentkeztetek tegyétek ki ezt a képet az oldalatokra oldalt, melyet megnyitva ez a bejegyzés jelenjen meg.



Az értékelés úgy fog zajlani, hogy: Én elolvasom az összes művet, 1-10 pontot adok a helyesírásra, valamint 1-20-at a tartalomra. Emellett 11-16-ig szavazni is lehet majd a műveitekre és minden egyes szavazat plusz egy pontot fog érni.
Várom a novellákat, és sok sikert nektek!!!
Mese

19 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én egy Harry Potter-novellával vennék részt a pályázaton. Blogom nincs, de a Merengőn itt vagyok megtalálható: http://fanfic.hu/merengo/viewuser.php?uid=14093
    Üdv: Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, már várom a novellát!! :D

      Törlés
  2. Hello!

    Én is neveznék :)
    A Gyűrűk ura-t választom.
    A blogom címe: http://milagrosz.blogspot.hu/

    Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már most tudom, hogy jó lesz!! Téged ismerve!!

      Törlés
  3. Szia:)
    Én is jelentkeznék. Harry Pottert választom.
    Blogom: http://wwwalicebrandon.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Hello!
    Szeretnélek megkérni, hogy nem adnál kicsit több időt a novella megírására?
    Olvastam az üzifaladon is, hogy sokan időhiány, meg a vizsgák miatt nem neveznek. Nekem is gondot okoz ilyen rövid idő alatt megírni, amit kigondoltam.
    Lehet, ha adnál még pár hetet, akkor többen is jelentkeznének. :)
    Bocsi, hogy beleokoskodok, de szerettem volna egy teljesen új történetet írni neked, de sajnos nem fogom tudni 10 nap alatt befejezni.
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, akkor kitolom a határidőt! :D

      Törlés
  5. Köszi! Így már biztos be tudom fejezni. :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni a versenyre és A Hobbit témát választanám. :)
    A blogom: http://wincsee.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  7. De, jó azt hittem Hobbit-ost senki sem akar írni! Várom a te novelládat is! :D

    VálaszTörlés
  8. Szia :)

    Szeretnék nevezni és a Narniából írnék :) A blogom pedig: http://myguardianangel-lexy.blogspot.hu/
    És a barátnőm megkért, hogy nevezzem őt is a Gyűrűk urával, de neki nincs blogja, szóval nagy baj lenne, ha csak rajtam keresztül tudnád elérni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen a barátnőd is jelentkezhet, és örülök, hogy Narniás novella is lesz! Most már biztos, hogy mindegyik fandom képviselve lesz!! :D

      Törlés
  9. Szia! :)

    Szeretnék jelentkezni, és úgy döntöttem a Harry Potter-t választom! A blogom címe: http://www.atitokzatoslany.blogspot.hu/

    U.I.: A Harry Potterben bármelyik kötet folytatása lehet, illetve a közepétől megszakítva is lehet írni a fanfictiont?

    Pupi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, lehet! Te rád bízom. Várom a te novelládat is!! :D

      Törlés
  10. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni, Harry Potter témát választom. A történetem Lily-ről fog szólni :D
    A blogom címe: szavaknelkuliszerelem.blogspot.com

    puszi

    VálaszTörlés
  11. Szia!:)
    Én is neveznék, Harry Potter témában.
    Blogom nincs, de Merengőn itt vagyok:
    http://fanfic.hu/merengo/viewuser.php?uid=15920

    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, ha nincs blogod! Várom a te novelládat is! :D

      Törlés