2017. február 3., péntek

Melyik fanficemet szeretitek jobban? - Szavazás

Kedves olvasóim!
A szülinapi bejegyzésem után úgy éreztem, itt az idő egy újabb helyzetjelentéshez.
Sikeresen befejeztem a harmadik vizsgaidőszakomat hétfőn, ráadásul eredményesebben, mint arra korábban számítottam volna. Három 4-est és kilenc 5-öst sikerült szerezném, úgyhogy elégedett vagyok az eredményemmel, bár tény és való, rengeteget tanultam rájuk, ráadásul a legnehezebb vizsgámat betegen csináltam meg 5-ösre, amit még mindig nehéz elhinnem. De végre itt a jól megérdemelt pihenőm. 😊
Az utolsó vizsgám után az első dolgom az volt, hogy bemenjek egy könyvesboltba megvenni az új Harry Potter könyvet, mivel korábban nem mertem beszerezni, mert tudtam, nem bírnám megvárni a vizsgaidőszak végét, hogy elolvassam, ha már megvan, de így sikerült ezt kivédenem. Három nap alatt be is faltam, bár két nap alatt is sikerült volna, ha több időm van rá, de jó volt ez így. Mint azt facebookon már elejtettem, a napokban írni is fogok róla könyvkritikát. Egy fontos történetről van szó, a blog témájához is illik, valamint a múltkori kritikám is nagyon felkapott lett. Remélem, ezzel sem fogok csalódást okozni nektek. 😉
De jönni fognak a további egyéb írások, és persze a Piton és a lány javítása is zajlik ezután is. A múltkori bejegyzés óta a 3. rész 12., 13., illetve 14. fejezetét töltöttem javítva fel. A történet kedvelőinek érdemes elolvasnia, vagy éppen újraolvasnia. MÁR CSAK 5 FEJEZET VAN HÁTRA BELŐLE! Ismét hamar a végére értem, túl hamar... 
Az Oda...-nak sajnos nincs sikere Merengőn sem, ami nagyon elszomorít. Hat fejezetet töltöttem már fel összemosva, igaz, ott három fejezetnek számít így, de akkor is fáj, hogy csak az elsőhöz írtak ketten kommentet, a többinél pedig semmi, pedig igen sokszor nyitották már meg őket. De azért még nem adom fel, a 7-8. fejezetet is igyekszem nemsokára feltölteni összemosva, de ha továbbra sem lesz semmilyen visszajelzés, azt úgy veszem, nincs rá igény, és akkor marad továbbra is csak itt a rendszeres feltöltés. Mert szeretném folytatni idén is a történetet, csak az időm véges, de a Piton és a lány javításának befejezése után ismét többet fogok az Oda...-val is foglalkozni.
Valamint kíváncsi vagyok, hogy melyik fanficemet szeretitek jobban. Bár gondolom, hogy a Piton és a lány fog győzedelmeskedni, de azért kíváncsi vagyok, vannak-e olyanok, akiknek az Oda...-hoz húz a szívük. Jobb oldalt már megtaláljátok a szavazást. 👉

 
Szóval, még a napokban várhatjátok az Elátkozott gyermek kritikámat, és a Piton és a lány javított fejezeteit is gyorsan hozom.😇

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése