2013. március 2., szombat

TOP SECRET








Köszönöm Engi!! :D
Szabályok:
1;Ha megkapod ezt a díjat, akkor tedd ki a fent látható képet!
2; Ősszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3; Összesen 5 személynek kell továbbküldened!
4; Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5; A díjat visszafelé nem lehet adni! (Adnak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)


1; Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Emese, de legfőképp Mesinek szoktak szólítnai.
2;Milyen dalon tudsz igazán sírni?
Ez igazából a hangulatomtól függ, de főként a szép lassú számokon, mint pl.:a YIRUMA-n, vagy a lassabb Adam Lambert számokon (Dreamer, Underneath…)
3; Félsz a sötétben?
Otthon nem, de azért az utcán, este nem igazán mászkálok egyedül.
4; Szerelmes vagy valakibe?
NEM!!!
5; Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami az életedben történt veled?
HÚÚ, most nem jut ilyen az eszembe, szerencsére… :D
6; Gondolatban öltél már  meg valakit?
Jézusom, nem………..
7; Szerinted péntek 13-a szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Nekem igazán egyiket sem szokot.
8; Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Egy-két dolog csak, szerencsére én bármit megbeszélhetek a szüleimmel. :D
9; Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Hát kaptam már negatív kritikákat, főleg azért mert a kedvencem Adam Lambert, de nem érdekel, ő a kedvencem és kész, nem tartom cikinek, hisz ő szerintem a BEST!!!! :D
10; Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Piciként rengeteget kaptam, s akkoriban fel sem vettem, utána viszont vot egy időszak, amikor rettegtem a szuritól, de természetesen most már nem.
11; Mit tennél, ha hírtelen híres lennél?
Kihasználnám, hogy a táncot az írást és még sok más kedvencemet népszerűsítsem, s próbálnék a szüleimről terheket levenni és őket is segíteni ezzel.
12; Szoktál álmodozni?
Mindennap!!!!!!!!!!! :D
13; Járnál Chace Crawford-dal?
Külsőleg nem az esetem, belsőleg pedig semmit nem tudok róla….
14; Hány gyereket szeretnél?
2-t! :D
15; Titkom.
Zachary Levi számomra az álompasi. <3 span="">
16; Bakancslista:
Csak pár kulcsszót írnék le: tánc; újság és könyvírás, utazás, London, a szüleim segítése, boldogság, család, szerelem, szeretet, barátok…

A Díjat Millinek küldeném tovább!! :D

2 megjegyzés:

  1. Hello.
    Köszi a díjat :))))
    Amint lesz időm ki is rakom és válaszolok a kérdésekre.
    Ha gondolod nézz be hozzám, raktam ki egy újjabb rövid részt.
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen és már megyek is olvasni :D
    Mese

    VálaszTörlés