2013. március 9., szombat

20. fejezet



Huszadik fejezet ~ Dani és a teljes igazság
(Részlet)

 (Dani)
 
- Itt vagyok! – eszmélt fel Gergő. – El sem hiszem.
- Én sem. – És Dani azonnal átölelte. – Bocsi, hogy itt találkozunk, de azt akartam, hogy lásd végre, hol is vagyok.
- És pontosan merre van ez a hol? – közben körülnézett. – Nem valami barátságos egy hely, sőt! – jegyezte meg.
Egy barlangban voltak, melyben ki volt alakítva egy szobaféleség, ahol egy régi piszkos szekrény, egy lámpa és két szék volt található, de ágy sehol. Viszont a földbe vájt lyuk, ami fadarabokkal volt kirakva, és amin volt egy párna és egy takaró, azt a benyomást keltette Gergőben, hogy itt alhat a barátja, ami azonnal elborzadást keltett benne, s persze sajnálatot is Dani iránt.
- Egy barlangban.                         
- Erre én is rájöttem – mondta szarkazmussal, de rögtön rájött, hogy ez nagyon nem volt helyén való. – Bocsánat! – tette hozzá gyorsan.
- Semmi baj, és pontosabban, a jelenlegi szobámban vagyunk. – S egy szomorkás mosolyt villantott a rég nem látott barátja.
- Ez meg, hogy lehet? – Nem tudott értelmes magyarázatot kitalálni, de épp ezért jött ide, hogy kiderítse mi is történt és történik még most is Danival. Úgy hitte, hogy ez mindennek a forrása.
- Itt lakom, távol anyától, elzárva mindentől és mindenkitől, kivéve téged – lassan adagolta az információkat.
Gergő alig kapott levegőt. Azonnal rájött, hogy egy borzasztó dologról van szó. Danin pedig látszott, hogy még mindig nem tudja, hogyan mondja el.
Geri lelkében kíváncsiság, félelem és bűntudat egyaránt helyet kapott. Rájött, hogy már rég fel kellett volna ezzel a kérdéssel keresnie a barátját, aki bár maga kérte, hogy adjon neki egy kis időt, amíg mindennek utána néz, bármit is jelentett ez, de Geri sokáig nem kereste. Túl sokáig. 

2 megjegyzés:

  1. Hello!
    Ahogy ígértem itt is vagyok!
    Szerintem te egyre jobban fejlődsz az írás terén, mert ez a mostani rész nagyon jó volt. Mind tartalmilag mind megfogalmazásilag.
    Kezded elhagyni az uncsi részeket és rátérni a lényegre.
    Az nagyon jó volt, ahogy a vásárlásba beleszőtted a fontos mondani valót, mert így megtudhattuk mi Tibi kedvence, de egyben a cselekmény is haladt.
    Az elején szerintem az csak unalmas részek voltak, hogy oldalakat írtál arról, hogy filmmaratont néznek. Arról kellett volna csak pár sor és a cselekménynek szentelni a többet. De úgy látom kezdesz ráérezni a lényegre. :)
    Meg amúgy is ez még csak a netes verzió ha egyszer készen lesz ráérsz még finomítani rajta és a többől lehet kihúzni a kevesebből pedig nem.

    További jó munkát és várom a frisst.
    Puszi Mili.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm, ez jól esett, s néha mikor visszaolvasom mondjuk egy hét múlva, hogy mit írtam, még magamat is meglepem, hogy na ez tényleg jó lett, mintha nem is én írtam volna és igen, amint befejezem úgyis elölről átolvasom és kijavítom a hibákat.
    Már elkezdtem a következő részt, úgyhogy nemsokára az is fel fog majd kerülni :D
    Puszi Mese.

    VálaszTörlés