2019. június 19., szerda

Az enyém vagy - MarkJin fanfiction - Búcsúposzt


Kedves Olvasóim!
Mindig nehéz szavakba foglalnom, mit érzek egy-egy történetem lezárása után, ráadásul most a személyes kedvencemről van szó, ami csak fokozza mindezt. (Pedig tavaly ilyenkor nem hittem volna, hogy ilyen hamar írok egy olyan fanfictiont, amire büszkébb leszek, mint a Nélküled nem kell a Mennyországra.) A másik indok, amiért nehéz búcsút intenem ennek a történetemnek, az, hogy nem is emlékszem már, milyen nem írni MarkJin ficit. Majdnem két éve kezdtem el a Tört Angolt, ami az első hosszú Got7 fanficem volt, és amint befejeztem, napokon belül kezdtem is Az enyém vagyot, most pedig itt állok, és nehéz felfognom, hogy vége, ennyi volt… Persze, nem mondom azt, hogy nincs rá esély, hogy belekezdjek egy új történetbe ezzel a párossal, mert túlságosan is fekszenek nekem, meg amúgy is, nagy kedvencem MarkJin, de biztosat nem ígérhetek. Már csak azért sem, mert most a még futó írásaimat akarom befejezni, és két új hosszú történetbe kezdeni, így ha lenne is ötletem velük, azt elnapolnám.
Az enyém vagy pontosan 2018. augusztus 20-a és 2019. június 6-a között íródott. Sokáig azt hittem, még tavaly be tudom fejezni, hiszen két hónap alatt írtam meg az első húsz fejezetet. De aztán olyan tragédiák történtek a családomban, amik miatt több, mint hét hónapig nem írtam egy részt sem, csak a meglévőket csiszolgattam és töltöttem fel ide. De amint ismét neki ültem, egyhamar megszületett a lezáró négy rész.
Nem tudom elmondani, mennyit jelent nekem ez a történet. Talán nem lett olyan mély, mint a Nélküled nem kell a Mennyország, és közel sem olyan sírós, de mégis jobban uraltam íróként a folyamatokat, mint ahogy a másik történetem esetében tettem. Bár már lényegesen kevesebben olvasnak, mint az első egy évben tették, amikor elkezdtem k-pop ficiket írni, de ennek ellenére ehhez a történetemhez kifejezetten sok kommentet kaptam blogon és főleg facebookon, amiért rettentően hálás vagyok. Az, hogy ennyien vártátok a részeket, és izgultatok a karakterekért, nagyon nagy löket volt számomra, hogy minél többet igyekezzek kihozni a cselekményszálból. Ráadásul a Tört Angolnak is sok új olvasója lett ennek a ficimnek a hatására, ezzel még inkább bebiztosítva, hogy a valaha volt legnépszerűbb történetem maradjon. Azt viszont továbbra is sajnálom, hogy az én két írásomtól eltekintve nincs más magyar, hosszú, befejezett fici ezzel a párossal, de remélem, hogy sokan, akik szeretik MarkJint, ide találnak, és ez a két történet kicsit enyhíti a hiányérzetüket. 😌
Végezetül hálás köszönetem mindenkinek, aki végigolvasta a történetemet, és annak, aki legalább egyszer írt nekem pár sort, még inkább, a rendszeres kommentelőimnek pedig millió csók! De tényleg, Ti tartottátok bennem a lelket. Aki pedig a jövőben is fog olvasni tőlem valamit, azt továbbra is szeretettel várom a blogomon. 💕😘

19 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a műved is, akárcsak a többi, örülök a gyerekeknek, meghatódtam, így lett teljes a Markjin család. Remélem olvashatok még tőled Markjint, mintha neked találták volna ki ezt a párost, annyira jól alakítod a karaktereiket. Kíváncsian várom az említett ficiket. Tőlem nem szabadulsz.❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ez a történetem is tetszett. Szerintem is így lett kerek egész a család és a fici is. Meglátjuk, írok-e még velük. De az biztos, hogy imádtam ezt a két ficit megalkotni, akárcsak a karaktereiket bennük. Annak pedig csak örülök, ha nem "szabadulok" tőled. ❤️

      Törlés
  2. Szia!!!! ^^
    Nagyon felnézek rád, amiért ennyire kitartó vagy, és képes vagy felépíteni egy szuper történetet, ráadásul be is tudod fejezni! Én néha még egy két részes kis szösszenettel is hónapokat, éveket szenvedek :D
    Várom én is az új történeteket, hajrááá!!! <3

    Tami / Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! <3
      Ha ez vigasztal, én is csak az utóbbi két évben lettem ilyen, azt azt megelőző hét évben nagyon ritkán és szenvedősen írtam. És amúgy meg gondolj arra, jó munkához idő kell, és valakinek ebből is több. :)
      Köszönöm, hogy kommenteltél. És tudom, még tartozok neked egy poszttal, amit minél hamarabb megpróbálok kirakni. :)

      Puszi
      Mese

      Törlés
  3. Én köszönöm, hogy megírtad, és hogy olvashattam! <3 Itt leszek ezután is, várni fogom és szeretni az összes történeted! <3 <3 És mivel, ez szintén az egyik kedvencem lett, vissza fogok térni, és újra elolvasni, ahogy szoktam <3 <3 Imádlak <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hálás leszek, ha újból neki veted magadat. És nincs mit, sőt én tartozom hálával a kitartó figyelemért. <3

      Törlés
    2. Fogom is mert már most nagyon hiányoznak. De nem csak ők, hanem maga a történet, amiről szólt <3 Kölcsönösen segítjük és támogatjuk egymást <3 Csak természetes, amúgy is több figyelmet érdemelnének a történeteid, ez meg főleg! <3

      Törlés
    3. Sajnos más igényes írok is el vannak hanyagolva, és nekem azért van egy olvasói bázisom, akik mindenemet elolvassák, így nem lenne okom a panaszra, mégis olykor fáj az alacsony megnyitás egy-egy fejezetnél. De ez van. Igen, mi támogatjuk oda-vissza egymást. <3

      Törlés
    4. Igen tudom! Sajnos tényleg egyre csökken a ficiolvasás, és sok szép és igényes történet van elhanyagolva :'( Fáj értük a szívem...de hátha megváltozik majd ez! Vagyis próbálom ezt hinni :D

      Törlés
  4. Kedves Mese,

    Eszméletlenül sajnálom, hogy csak most értem ide...
    Azonban, mit ne mondjak, meghatódtam, és csodálatos befejezést kaptunk!

    Nagyon örülök, hogy jó vége lett ennek a történetnek, hogy bár mindig vannak nehézségek, de ezek azért vannak, hogy észrevegyük a boldog időket is. Bámulatos volt a levezetés, minden egyes mondat, ahogy leírtad az érzéseket a cselekvések mellé. Minőségi, gyönyörű munka!

    Gratulálok a tehetségedhez, én köszönöm, hogy olvashattam! A jövőben pedig biztosan követni fogom továbbra is a munkásságodat, és nagyon várom az új projekteket!

    Ölel,
    Reina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Reina!

      Semmi baj: bármikor jönnek a kommentek, én örülök nekik. A te esetedben pedig tudtam, hogy amint lesz időd, elolvasod az utolsó részeket, és írsz nekem. :)
      Örülök, hogy nem okoztam a lezárással sem csalódást: nagyon igyekeztem nem a végén elrontani ezt a ficit. Úgy hiszem, hogy nem lett volna életszerű, ha tökéletes befejezést kap a történet, hogy amint eljöttek Mark nyaralójából, minden azonnal, mint egy tündérmesében, a helyére állt. Az egész ficivel azt akartam üzenni, amit te is írtál, hogy mindig lesznek újabb és újabb nehézségek, de a szebb időkért meg kell velük küzdenünk, és megtalálni azokat, akikkel szívesen végigcsináljuk ezt a küzdelmet.
      Jól esik, hogy továbbra is követni szeretnéd, miket írok. Én is hasonlóan teszek majd a te esetedben.

      Puszi, Mese

      Törlés
  5. (a 2. fejezethez kommenteltem korábban) Nagyon hálás vagyok neked ezért a történetért! Ennél nagyon ajándékot nem is kaphattam volna az érettségik után (bár még van egy, de kellett a pihenés), egyrészt tőled, másrészt a húgomtól, ami ódákat zengett a történetről. Komolyan, még nem olvastam jó ficit, az pedig nem kifejezés, hogy ez a történet kiváló. A sok tanulás miatt és az olvasási nehézségen miatt el is felejtettem milyen jó olvasni, elképzelni ami történik, amit éreznek a szereplők, és olykor belegondolni a különböző történetek hatására, hogy vajon az én történetemet hogyan írtak meg. Egyszóval köszönök minden egyes szót amit leírtál, és még le fogsz írni! Örülnék, ha ajánlanál nekem a többi írásodból! Kitartást és további sok sikert! A legjobbakat kívánom neked! ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig hálás vagyok a húgodnak, amiért ennyire szereti ezt a történetet, és neked is, amiért esélyt adtál neki, és le is írtad, hogy tetszett. Még a legolvasottabb ficijeimnél (mint például ez) is alig kapok visszajelzést, bárhogy mai napig rengetegen nyitogatják a fejezeteket. Olyan jó érzés - még talán jobb is, egy már rég befejezett történetem kapcsán -, amikor ilyen szívhez szóló kommentet kapok, mert ez azt jelenti, hogy jóval azután, hogy lezártam őket, is van, akinek még sokat jelenthetnek. ❤️
      Mint azt már korábban is írtam, én összességében ezt a történetemet tartom a legjobbnak, viszont fogalmazás terén a 'Megtört fény' és a 'Ha elmennék, hiányoznék?' talán még ezen is túltesznek. Bár azok rövidebb írásaim, így nem olyan tartalmasak, de én azokra is kifejezetten büszke vagyok. Hátha valamelyik tetszik azok közül is. :)

      Törlés
    2. Köszönöm, feltétlen elolvasom őket! :))) Aztán majd úgyis írok véleményt, bár már most biztos vagyok benne, hogy nem fognak csalódást okozni. :))) Úgy gondoltam fontos, hogy tudd mennyire szerettem ezt a történetet. :)))

      Törlés
    3. Ez esetben nagyon várom a véleményedet. És kitartást az érettségi végéig. :) ❤️

      Törlés
  6. Köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  7. Mint azt említetttem, most is leírom a véleményem.
    Rég hatódtam meg sztorin. Voltak pillanatok, amikor azt hittem elsírom magam.
    Imádtam, de tényleg, és csak így tovább

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy ezt megírtad. <3
      Egy érzelmi hullámvasút volt számomra is ennek a történetnek a megírása, de újra megtenném, főleg ilyen visszajelzéseket olvasva. <3

      Törlés