2013. április 22., hétfő

2. hely!!!!!!!!!



Sziasztok, nagy örömömre második lettem a novellaíró versenyen, rendkívül magas ponttal és jó kritikákkal, aminek nagyon örülök :D:D
S ezúton is szeretnék gratulálni Millinek, aki megnyerte a versenyt, megérdemelten!!!
Kirakom az oklevelet és az értékelést is:

Véleményem.:
Helyesírás.: Hm... Nem igazán találtam, neked ezzel nincs bajod. 10 pont.
Tartalom.: Tetszett az alapsztori és önmagában a történés is. Az általad választott kép pedig tökéletesen passzol a novellában lezajló eseményekhez. 9,5 pont.
Kreativitás.: Jujj... Azt hiszem ezt a „pontot” sem kell igazán boncolgatni, nekem nagyon tetszett a novellád. 10 pont.
Fogalmazás.: Ezzel sem igazán volt bajom, szépen fogalmazol. Megkapod a 10 pontot.
Beus véleménye.:
Nagyon tetszett, csak egyetlen bajom volt az elején E/1-ben indult, de a párbeszédes résznél átment E/3-ba.
Helyesírás: 10/10, Tartalom: 10/9, Kreativitás: 10/10, Fogalmazás: 10/10
Az olvasók szavazata.: 10
Összesen.: 10+9,25+10+10+10 = 49,25 pont
Szép munka! Gratulálok!




Most semmi időm sincs írni, de ha néha mégis akad azt a Félvérek harcának a javítgatásával töltöm… Milli igazad volt tényleg sok mindent ki kellett húznom, de sebaj, ebből is látszik, hogy azért csak fejlődtem mint író, mert másfél év után már az én szememet is szúrják ezek a felesleges, s nem jó kidolgozott dolgok.
Az első hét fejezetet lecseréltem az átjavított verzióra.
Jelentkezem, amint tudok!!!
Sziasztok Mese!! :D

8 megjegyzés:

  1. Sajnálom a színkavalkádott!!! Megint vicces kedvében van a blog!!! :D
    Mese

    VálaszTörlés
  2. Hello!

    Örülök, hogy azért még írogatsz :) azt ne add fel még akkor sem, ha valamelyik írásod nem lesz tőkéletes. Ez velem is előfordul :)
    Én is szoktam a régi fejezeteket javítgatni, szerintem azzal nincs semmi gond. Volt olyan is, hogy akkora de akkora bakikat találtam és aztán azon nevettem.
    Pl.
    Nem tudom emlékszel e arra a részre ahol Adam a szobájában van és épp ébredezik, süt a nap. Na ott úgy jön le ha figyelmesen elolvasod, mintha Adam fejéből sütne a nap. xd xd xd

    Az átírt részek fent is vannak?

    Puszi Mili

    VálaszTörlés
  3. Hello.
    Be akartam linkelni azt a részt, amit írtam az előbb, de már nem tudom, mert közben ki lett javítva. De, ha találok még ilyet szólok és nevethetünk rajta. xd xd xd

    Mili

    VálaszTörlés
  4. Ígen az átírt részek fent vannak, de most, hogy pontosan mit javítottam ki azt nem tudom, mindegyik fejezetben volt mit :D
    De amúgy rémlik az a rész, de én szerintem nem így értelmeztem :D
    Mese

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    A közeljövőben nem hiszem, hogy lesz időm átnézni az elejét újból. Majd nyári szünetben elolvasom, akkor biztos lesz rá időm.
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
  6. Jaj nem kell ezzel eltölteni az idődet, így is már annyit segítettél!!!!!!!!!!! :D
    Csak, ha tényleg szeretnéd!!!!!!!!!! :D
    Mese

    VálaszTörlés
  7. Hello!
    Nálam az olvasás nem fáradság, meg amúgy szeretem mások történeteit kielemezni. Így lehet tanulni, hogy Te mit ne kövess el :)
    De ezt csak azoknak írom le akik nekem is segítenek, másokét megtartom magamnak. Ez így fair vagy nem?
    Gondolom te se szívesen segítesz annak aki neked nem ad semmit.

    Puszi Mili

    Raktam ki frisst :) Igaz nem hosszú...

    VálaszTörlés
  8. Tudod én olyan vagyok, hogyha kapok, akkor mindig adok valamit cserébe, de végül is segítek olyanoknak is, akik nekem nem!! :D
    Mese

    VálaszTörlés