2013. augusztus 24., szombat

Edevis tükre és tripla díj! :)

Sziasztok, újra hoztam Piton és a lány folytatást, amely a Luna Neville képtől eddig található. Ez az új kép már kicsit árulkodik arról, hogy miről is fog szólni ez a rész. Remélem elnyeri majd tetszéseteket!!! :)


Emellett három személytől is megkaptam ugyanazt a díjat, amit köszönök szépen és már teszem is ki őket!!! :))) Most én nem szeretném tovább küldeni senkinek.



Először Millitől kaptam meg és még itt is vannak a kérdéseire a válaszaim:
1; Novellát vagy regényt szeretsz jobban írni?
Regény, ez számomra egyértelmű.
2; Írtál-e már verset:
Én eredetileg csak versírogatással kezdtem, s íme ez lett belőle, de már közel 150 versem született.
3; Mielőtt elkezdesz írni előbb a karakteredet találod ki vagy a cselekményt?
A cselekményt, többnyire, de a Félvérek harcánál van, hogy Gergő karaktere add ihletet egy-egy cselekményhez.
4; Hányas vagy irodalomból és nyelvtanból?
Az irodalom 5-sömmel nincs probléma, de nyelvtanból van, hogy csak 4-es vagyok, bár legutóbb abból is összejött.
5; Utána jártál annak, hogy hogyan kell írni vagy csak nekiálltál?
Csak neki álltam és ez látszik is a Létezünkön, de ez volt az én tanuló könyvem, hogy a Félvérek harca jobb lehessen.

Réka888 kérdései: (Neki is köszönöm szépen a díjat!!)
1; Ki a kedvenc írod?
Egyértelműen J.K.Rowling!!! :) Jobb könyveket még nem olvastam a Pottereknél.
2; Ha szereted a Harry Pottert hány évesen szerettél bele.
10!!!
3; Történt olyan, hogy valamelyik szereplődet magadról mintáztad?
Teljes egészében nem, de a legtöbbe igen sok mindent beleírok magamból. Ez legfőkébb a Félvérek harcában, ott is Gergővel és Emilivel fordult elő.
4; Ha van, mi a kedvenc időtöltésed?
Táncórán lenni. Nincs annál jobb. :DDD
5; Kinek érdekel jobban a véleménye az írás terén az ismeretleneké vagy a barátaidé?
Ez nehéz kérdés, igazából mindkettő nagyon fontos számomra, hisz a barátaim véleményére sokat adok, de sokszor egy idegen sokkal szubjektívebb, ami olykor jobb.

Végül Dominak is köszönet a díjért, íme az ő kérdéseire a válaszaim:
1; Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Emese és Mesi. Ebből jött a Mese. :)
2; Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Beyonce : I was heree.
3; Félsz a sötétben?
Az attól függ hol vagyok. Itthon nem, de az utcán nagyon is…
4; Szerelmes vagy valakibe?
Nem.
5; Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami valaha történt az életedben?
Azt inkább nem mondanám el, mert túl személyes. Bocsi…
6; Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem, csak megvertem. :D
7; Szerinted péntek 13-a szerencsétlenséget, vagy szerencsét hoz?
Számomra ez egy teljesen átlagos nap.
8; Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Igen, de nagyon kevés.
9; Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem.
10; Kiskorodban sírtál, amikor szurit kaptál?
Volt vagy két év, amikor rettegtem a szuritól, de se előtte se utána nem volt vele nagyobb bajom.
11; Mit tennél, ha hírtelen híres lennél?

Bíztatnám és segíteném az olyan önbizalomhiányos, de közben nagy álmokkal rendelkező fiatalokat, mint én magam.

4 megjegyzés:

  1. OMG!
    Nem tettem ki kérdéseket?, o.o
    Bocsi, tényleg, nagyon feledékeny voltam és csak úgy röptében raktam ki a díjat. :)

    Szerkesztettem. Kitettem gyorsan a kérdéseket.
    És még egyszer bocsika.

    domi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj, majd akkor ki teszem a válaszokat is :)
      Mese

      Törlés
  2. Szia! Megkaptad az e mailt? Kíváncsi vagyok mit szólsz :)
    Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak még nem volt időm elolvasni, de amint lesz időm válaszolok rá! :)
      Mese

      Törlés