2014. július 2., szerda

Baki/40000


Sziasztok!
Én most nagyon mérges vagyok magamra, mivel le akartam törölni azt a külön oldalát a blogomnak, ahol a versíró versenyre küldött versek voltak, de véletlenül a Piton és a lány folytatását töröltem le. S, bár nagy nehezen visszakerestem, hogy honnantól kell újra feltöltenem, de a képek, amiket, minden egyes friss után felraktam, odalettek, s a sok komment is, amit kaptam… :( A képeket, majd próbálom vissza töltögetni, de akkor is szomorú vagyok.
A legújabb részt, ettől a képtől olvashatjátok. 


Remélem tetszeni fog nektek, s azért kapok újabb kommenteket.
Valamint egy vidámabb dolgot is közzé szeretnék tenni. Tegnap az oldal átlépte a 40000-ik oldalmegnyitást is, ami hihetetlen számomra, de mégis igaz. Köszönöm szépen nektek!!! :) Remélem ezután is sokan fogjátok olvasni a blogomat.
Itt a kép, amit erre az alkalomra szerkesztettem.


Puszi Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése