2014. december 9., kedd

Két díj, komment hiány, novellaíró verseny elhalasztása

Sziasztok!
Mint észrevehettétek mostanában hetente kétszer is frissítettem, úgyhogy nem panaszkodhattok. De cserébe mégsem kaptam egy darab kommentet sem, ami nagyon elszomorít. Nem azt kérem, hogy két oldalas elemzést írjatok. Nekem már annyi is elég lenne, hogy " Jó volt, tetszett ez a rész..." , vagy "Nem igazán tetszett ez a rész, ez meg ez miatt..." De annak is örülök, ha találtok benne maradt helyesírási hibát, vagy elírást és azt említitek meg, csak legalább valamit.
Igyekezni fogok karácsony előtt hozni a második rész befejezését, utána viszont lesz egy kis szünet, s majd az újév elején fogom elkezdeni a 3. részt tölteni.
A novellaíró versenyt áteszem nyárra, mivel most nincs időtök írni, amit teljesen megértek, az én hibám, hogy most jutott eszembe, s nekem most lett volna időm rá.

De, hogy valami pozitívumról is írjak, újabb két díjat kaptam, amit nagyon szépen köszönök Hanna N. -nek és Szemynek.
Mivel nemrég kaptam meg legutóbb ezt a díjat, ezért sem tovább küldeni nem szeretném, sem újabb tíz dolgot leírni magamról, viszont a feltett kérdésekre természetesen válaszolok. :)

Hanna N. kérdései:
1. Ha visszamehetnél a múltba, változtatnál valamin?
Igen, mostanában történt velem valami, ami rendkívül megviselt, s még mindig nem sikerült túltennem magam rajta. Ha tehetném, akkor előre kivédeném ezt a dolgot.
2. Ha lenne szuperképességed, akkor mi lenne az?
Időutazás.
3. Milyen sportokat szeretsz?
Régebben több féle sportot néztem, de mostanában semmit sem. Viszont már 11 éve táncolok, ettől az évtől kezdve pedig tanítok is, s imádok tehetséges táncosokat élőben vagy akár felvételekről nézni.
4. Mik azok a dolgok, amelyek inspirálnak?
Zenék, képek, emberek, történetek.
5. Introvertált, vagy inkább extrovertált vagy? (bocsi, ez kicsit pszichósabb :D)
Régebben nagyon introvertált voltam, de ez szerencsére már sokat változott, viszont igazán extrovertáltnak sem mondhatom magam, inkább a kettő között.
6. Tél vagy nyár?
Tél. Ennek több oka is van. Egyrészt nap és fű allergiám van, s csak télen tudok nyugodtan, ezektől való félelem nélkül élni. Másrészt a sok ünnep miatt, mint mikulás, karácsony, szilveszter a saját és a barátaim, családtagjaim szüli/névnapja miatt. S, a mostanában sajnos már csak ritkán előforduló hó miatt.
7. Mi az, amit mindenképpen meg akarsz tanulni életed során?
Szeretnék könnyen segíteni a saját, és a barátaim lelki problémáin.
8. Koránkelő, vagy inkább éjszakai bagoly vagy? :)
Koránkelő, utálom azt az érzést, hogy átalszom a fél napot.
9. Milyen fajta könyveket olvasol szívesen?
Elég sok félét. Nagyon szeretem a fantasykat, de egy Jane Austin, Agatha Christie, vagy egy Sophie Kinsella könyvet is ugyanolyan izgalom olvasok, vagy még nagyobbal.
10. Mi a kedvenc filmed?
Gyűrűk Ura és a Két torony. Tolkien és Peter Jackson együtt... <3 span="">
 
 Szemy kérdései:

1. Ha választhatnál egy kort, amelyben élhetsz, melyik lenne az?
Jane Austin kora.
2. Ha történelmi személy lennél, ki volnál?
Na erre nem tudok válaszolni, egyszerűen nincs olyan személy, akivel cserélnék. Ha Tolkien-t annak vehetem, akkor ő. Mivel fantasztikus lehetett az ő képzeletével élni.
3. Mi az abszolút tabu számodra egy könyvben?
Bármilyen nemi erőszakkal kapcsolatos dolog.
4. Ha elutaznál valahová, hajót vagy repülőt választanál szállítóeszköznek?
Nehéz, mivel nem bírnám sokáig vízen, viszont félek a repülőktől, de talán mégis inkább repülnék.
5. Mi az, amire soha senki nem tudna rávenni?
Hogy bárkit megöljek.
6. Szeretsz túrázni?
Igen, de nagyon hosszú távon nem.
7. Mit tartasz fontosabbnak: a vérbeli köteléket, vagy az érzelmi köteléket?
Érzelmi, ez egyértelmű.
8. Mi az a hely (város, természeti egység), amit az életed során mindenképp meg szeretnél nézni?
Új-zéland. Nekem látnom kell a Gyűrűk Ura, és A Hobbit forgatási helyszíneit.
9. Mi a kedvenc ihlet-szerző eszközöd?
Nincs ilyen. Általában pont, akkor jön meg az ihletem, amikor a legkevésbé számítanék rá.
10. Novella vagy regénypárti vagy?
Regény.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hamarosan jövök majd olvasni és kommentelni (már terveztem), de mostanában igencsak időszűkében vagyok... :/ Ne haragudj. :(
    Rekana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi baj, tudom, hogy te, amit tudsz jössz. :D

      Törlés
  2. hello. a verseny ötlete szerintem is jobb lenne nyárra. :) Puszi Mili

    VálaszTörlés