2012. június 30., szombat

Elégedett vagyok


Sziasztok:)
Végre elégedett vagyok mindhárom sztorim frissének a hosszával. Nagyjából egyforma hosszúak, 1200 szavasak, úgyhogy lehet olvasni.
A Létezünknél a 26. fejezet első fele került fel, ebben az előző fejezet történéseiről van szó, csak most Mesi szemszögéből. Ez kivételesen hosszú fejezet, sőt a leghosszabb az egész könyvben, ezért is raktam fel most csak a felét. Közé beraktam a fejléc középén lévő képet, ami Emesét ábrázolja.
AFélvérek harcánál megint csak bővülhet a tudásotok a vámpírokról és a félvámpírokról, valamint most már megérthetitek a fejlécen szereplő két szem jelentését.
A Piton és a lányhoz raktam fel három képet is, remélem tetszeni fognak, ahogy a friss is. Szeretem ezt a részt írni, amikor Lunáék vannak.
Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése