2012. június 24., vasárnap

Aqua - Palace


Sziasztok, mivel tegnap egész nap a szoboszlói Aqua - Palace-ban voltunk, ezért ma hoztam a frisset. 
A Létezünknél felkerült az egyik kedvenc fejezetem a 25. , remélem tetszeni fog.
A Piton és a lányhoz mostanában nagyon sokat írtam, úgyhogy elnézhetitek nekem, hogy a mostani friss kicsit rövid lett. De azért lényeges kis rész, és remélem várni fogjátok a folytatást.
A Félvérek harcához már kicsit többet írtam. Még több dolog derült ki a vámpírokról és jövő héten ezt a szemes dolgot is jobban ki fogom fejteni. A friss első mondatát „Jó kis nap elé nézünk, nemde?” félkövérrel írtam, hogy megtaláljátok.
Jó olvasást!
Esetleg a pályázatomat is megnézhetitek és, ha van saját blogotok, akkor kitehetnétek oda.
Megint ösztönző lenne egy-két kommi…
Puszi Mese.

6 megjegyzés:

  1. Hello!
    Elolvastam a Félvérek harca folytatását!
    Izgalmasan hangzik ez a lakókocsis kirándulás, nagyon várom a folytatást.
    Meglepett, hogy Tomi tud erről a vámpíros dologról, de végül is Dereknek is kellenek barátok.
    Azt viszont kicsit hirtelennek érzem, hogy Eszter ennyire elfogadja ezeket a dolgokat. Kicsit sincs semmin kiakadva, meglepődve. Az oké, hogy Derek, Tominak már régebben elmondhatta, és annak volt ideje feldolgozni vagy valami ilyesmi. Legalább is én erre gondoltam.
    Eszter karaktere nekem olyan idegen, mintha csak kényszerből csinálna mindent.
    Anna az olyan kis naív, bohókás kislány, de Eszter nekem nem igazán szimpi.
    Kíváncsian várom a folytatást, mi fog még történni a kiránduláson :)
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Ősszintén tőlem is kicsit távol áll Eszter, de lesz még olyan női szereplői, aki szimpatikusabb lesz.
    Még akarok egy kis csavart bele tenni ebbe az elhiszem dologba, de őt annyira elbűvölte a srác, hogy nem tud kételkedni benne.
    Köszi a komit.
    Puszi Mese.

    VálaszTörlés
  3. Helló!
    Köszi a választ! Kíváncsian várom a további fejleményeket a kirándulásról és a titokzatos csavarról! :)
    Közben elolvastam a Létezünk-ből a 14-17 fejezetét.
    Érdekes dolgokat tudhattam meg Ádámról, és a lányok kapcsolatáról.
    Hová is felvételiznek? Az nem volt egészen világos.
    Sajnáltam szegény Ádámot a végén, hogy Mesi így beszólt neki :( Remélem összejönnek a végére!
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Köszi, hogy megint komiztál!
    És most középiskolákba felvételiznek, vagy pontos iskola névre gondoltál?
    És a szerelmi szálakat a szokásomhoz híven itt is meg fogom kicsit majd kavarni.
    Ma amúgy én is megyek hozzád olvasni.
    Puszi Mese.

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Beleolvastam a Létezünkbe és bevallom, tetszik.:) Először kissé furcsának találtam hogy ilyen rövidek a fejezetek, de végül is ez egyáltalán nem befolyásol hogy továbbra is olvassam.:) A harmadik fejezetig jutottam és igazán szépen írsz. Amint lesz egy kis időm, elkezdem a Piton és a lányt - tetszik a cím;D - és persze a Félvérek harcát is igyekszem behozni.:) Ha valamiből frissítenél, kérlek szólj és jövök olvasni.
    Puszi: niiki

    VálaszTörlés
  6. Ó, de aranyos vagy köszönöm. És szólok.
    Nagyon jól esnek az ilyen komik.
    Puszi Mese.

    VálaszTörlés