2012. július 18., szerda

Visszatértem!


Sziasztok!!
Visszatértem közétek!!!!
Erdélyben annyira jó volt, hogy nagyon rossz volt hazajönni. Ami titeket esetleg érdekelhet az, hogy voltam Dracula házánál, ami ma már étterem és, hogy az út ikhletet adott egy új sztorihoz, amit a Piton és a lány befejezése után el is kezdek. Annyit elárulhatok, hogy a pillangóknak és magának Erdélynek nagyon nagy szerepe lesz benne.
Egyébként örülök, hogy túlhaladtunk a 7500-on és szombatra csinálok majd képet, ahogy a 2500-höz és az 5000-hez. Valamint frisset is igyekszem majd a hétvégén hozni, úgyhogy figyeljétek majd az oldalt!!

Jelentkeztem egy blogversenyre és ki kell rakni ezeket a táblákat:

Puszi Mese.

4 megjegyzés:

  1. Hello!

    Elolvastam a Félvérek harca 10. fejezetét.

    Ebben a részben sok minden kiderült Gerőről. Abban eddig is biztos voltam, hogy Gergő szereti Esztert, de az is feltűnt, hogy Tibivel is nagyon "elvan"!!! Nem tudom, hogy viszed tovább a történetet, de én úgy érzem lesz köztük valami. :) Biztosan azért mondta az anyjának, hogy nem illenek össze Esztivel.
    Derek viszont nagyon aranyos volt, hogy így aggódik.
    Egy hiba: Derek miért kérdezte meg, hogy mit döntött Gergő, ha ott hallgatózott? Hogy hiteles legyen a szöveg akkor nem kérdezhette volna meg, mert előtte megvolt említve, hogy szuper hallása van. Akkor mindent tud.

    Puszi Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi a komit.
      Én ezt úgy gondoltam, hogy nem töltött elég időt ott, hogy halljon mindent, de akkor egy kicsit átírom.
      Köszönöm, hogy szóltál.
      Ezzel a Tibis dologgal kicsit megleptél. Majd meglátod kivel mi lesz!!!
      Puszi Mese

      Törlés
  2. Helló!
    Itt a lista, amit kértél :)

    Cseke Lindemann - varázsló
    Agatha Lenty - ember
    Frigyes Lindemann - varázsló (vérfarkas)
    Lucy Aisu - Ztiluak
    Ciprián Lindemann - varázsló (vámpír)
    Milagrosz Lindemann - varázsló (vámpír)
    George Lindemann - varázsló
    Edina Petry - ember
    Márton Lindemann - varázsló
    Enikő Nesz - fél rafir
    Vid Lindemann - varázsló
    Lízandra Lindemann - varázsló
    Logen Nesz - rafir (vérfarkas)
    Valéria Lindemann - varázsló
    Cintia Lindemann - varázsló
    Zsolt Craze - varázsló
    Steve Plus - sellő
    Ariella Scott - sellő
    Kylie Meddler - varázsló
    Michael Elopement - varázsló
    Maria Ostler - ember
    Silvester Escargot - ember
    Edgar Pick - ember
    Noémi Craze - ember
    Dalton Lindemann(aki nem az) - varázsló (vámpír)

    VálaszTörlés
  3. ÚÚÚ de jó!!!
    Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy:)

    VálaszTörlés