2012. szeptember 18., kedd

Könyv sorsolás!!! :)


Sziasztok!:)
Én mostanában sok sorsoláson vettem részt különböző oldalakon, és az egyiken nyertem is (Alysniai regék - gyűrű) , ez pedig meghozta a kedvemet, hogy én is csináljak nektek egyet.
Első körben el kell döntenetek, hogy ez az 5 könyv közül melyiket szeretnétek, hogy kisorsoljam.
Legalább tíz komment kell a döntéshez!!!!
Direkt nagyon különböző stílusúakat választottam ki, hisz ki tudja, hogy ki milyen könyvet szeret, aki ezek között sem talál egyet sem, ami tetszene neki, azt sajnálom…
Szavazz, hátha te nyersz!!!!!
Puszi Mese. :D

1;

2;

3;

4;

5;

5 megjegyzés:

  1. Nora Roberts - A játék szabálya
    Én már olvastam tőle egy könyvet és nekem tetszett. :)

    VálaszTörlés
  2. Hello!

    Én a Két Lottit választanám, igaz még nem olvastam, de sokat hallottam róla :)

    Köszi, hogy az előző bejegyzésbe megemlítettél, mint blogos barátot :) Aranyos tőled!
    Puszika

    VálaszTörlés
  3. Szia!!

    Én az első könyvet választanám, mert nagyon izgalmasnak tűnik :)

    VálaszTörlés