2012. szeptember 22., szombat

Nyerj könyvet!!! :D

-->
Sziasztok, kicsit átgondoltam ezt a könysorsolásos dolgot és úgy döntöttem, hogy elöszőr kisorsolom, hogy ki a szerencsés, aki győzött és majd ő kiválasztja az 5 könyv közül azt, amelyiket szeretné. Szerintem ez így jobb…

És a sorsolás menete:
~Csak rendszeres olvasóm vehetnek részt rajta, mivel azt akarom, hogy mindenképp olyan nyerjen, aki tényleg olvassa a blogomat. (Ha valaki olvasni szokott, de nem rendszeres olvasóm, még mindig bejelölheti magát, de úgy nem hiszem el a dolgot, ha csak ide írja, hogy olvasni szoktalak. Bocsi, de ez van. )
~Három kérdésre lehet válaszolni, ha valaki 1-re tudja a választ, akkor 1-szer kerül bele a neve a kalapba, ha 2-re, akkor 2-szer, ha 3-ra, akkor 3-szor.
A válaszokat e-mailben várom, az e-mail címeimet oldalt az „Üdvözöllek a világomban” alatti szöveg végén találhatjátok meg.
1; kérdés: Kibe szerelmes Álex és kibe Emese?
2; kérdés: Hány éves Derek? (2011-ben játszódik a történet!!)
3; kérdés: Hogy hívják Alice két barátnőjét? (Teljes neveket kérek!!)

Kirakom újra a megnyerhető könyvek képeit.






Sorsolás időpontja  4-én.
November 3-ig lehet elküldeni a válaszokat.
Ha valaki küldött nekem e-mailt az itt megjegyzésbe írja meg és én azonnal megnézem és visszaírom, hogy megkaptam-e és, hogy jó-e az adott válasz/válaszok.
Sok sikert mindenkinek.
Puszi Mese :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése