2013. június 21., péntek

Újabb 2 díj!!! :D



Sziasztok!
Először is sajnálom, hogy már rég nem hoztam nektek frisset, de még tegnap volt a földrajz szóbelim, hétvégén pedig a táncgálánk és tényleg nem volt semmi időm ezzel foglalkozni, de majd most nekiállok az írásnak. Valamint várom a novelláitokat a versenyre, már két remek novellát kaptam és úgy hiszem a többi is jó lesz.
Emellett újabb két díjat kaptam. Ez a díj özön pont, akkor jön, amikor a legkevesebbet foglalkozom az oldallal, de természetesen nagyon hálás vagyok, viszont nem szeretném továbbküldeni őket. (Ha lesz időm olvasgatni is jobban tudom majd más blogjait, mert most tényleg leálltam teljesen ezzel.)
Az elsőt köszönöm: Reka888-nak!!! :D

A másikat pedig: Réka Styles-nak!!! :D

Az ő 11 kérdése és a válaszaim rájuk:
1; Hány éves vagy?
17
2; Mióta írsz blogot?
1,5 éve
3; Van testvére?
Egy húgom van.
4; Van kedvenc könyved?
Már 6 éve a Harry Potter és a Főnix rendje, és nem hinném, hogy ez a közeli vagy a távoli jövőben változni fog!!! :D
5; Kedvenc film?
Gyűrűk ura és a Két torony!!! Az urukhai harc örök kedvencem marad!!! :D
6; Kedvenc sorozat?
Kettő is van: Glee és a Chuck!! :D Nem tudok dönteni!!
7; Kedvenc állat?
Kutya, van is kettő.
8; Kedvenc a On direction-ből?
Live while we young :)
9; Kedvenc a Little mix-ből?
DNA… Imádom!
10; Kedvenc ország és város?
Anglia –London. (Imádom Erdélyt is.)
11; Milyen színű a szemed?
Zöld, aminek nagyon örülök, hisz az a kedvenc színem!! :D

25-én hozom a novellákat és ti szavazhattok rájuk egy hétig, majd a ti szavazataitokat (,amik 1-1 pontot fognak érni) egyesítem a saját pontjaimmal, és kihirdetem az eredményt.
Puszi Mese!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése