2013. június 24., hétfő

Feltöltődés, határidő!!



Sziasztok!!!
Mivel most nagyon fel vagyok töltődve azok után, hogy nagyon jó lett a bizonyítványom, a földrajz érettségim 4-es lett, a tánc gálám több mint jól sikerült, ezért úgy gondoltam itt az ideje egy kicsit írnom. Most a Félvérek harcának a folytatását hoztam. Jó olvasást hozzá!
Valamint holnap jár le a határidő a novellák beküldésére és még csak három embertől kaptam meg eddig. Aki még nem küldte el az gyorsan pótolja! :D
Puszi Mese :)

6 megjegyzés:

  1. Hello.

    Nem felejtettem el a határidőt :) Holnap mindenképp megkapod a novellát, de lehet, hogy csak este felé, mert még át akarom olvasni és csak délután lesz rá időm.
    Olvasni meg majd jövők csak akkor ez így ki fog tolódni :) remélem megérted :)

    Puszi Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, mindent megértek! Várom a novellád! :D
      Puszi Mese.

      Törlés
  2. Én viszont sajnálom, de nem tudom beküldeni, a felénél elakadtam, nem tudtam befejezni határidőre, nem tudom beküldeni.
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én csak azt szeretném kérdezni, hogy miután fölkerültek a novellák ide, utána kirakhatom én is a sajátomat a blogomra? Természetesen belinkelném ezt az oldalt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen kirakhatod, hisz a te novellád!! :D

      Törlés