2013. június 28., péntek

2 díj / 27500 oldalmegnyitás



Sziasztok!
Nagy örömömre két újabb díjat is kaptam.
Az egyiket Szily-től. Köszönöm szépen neki, bár én nem szeretném tovább küldeni, de az ő 10 kérdésére válaszolok.

- Miért írsz blogot?
Mert szeretném az írásaimat megosztani másokkal, és tudni, hogy jó-e az, amit csinálok és min kell javítanom.
- Olvasod-e a blogom, és mi a véleményed róla?
Olvasom és az, hogy még van hova fejlődnöd de meg van benne az esély arra, hogy író légy.
- Zavar-e, hogy fiú létemre írók?
Miért zavarna? Inkább örülök neki, hogy ennyi női blogos között vannak azért fiúk is.
- Célod?
Az, hogy ki tudjam majd adatni a könyveimet, valamint a tánc terén is jó lenne még több dolgot elérni.
- Szándékozol még blogot nyitni?
Nem, én szeretem egy blogra feltölteni minden írásomat.
- Mi inspirál az írásra?
Mikor mi. Van, hogy a saját életemből, vagy álmaimból merítek ihletet.
- Mit üzensz az olvasóidnak?
Azt, hogy remélem amíg az írásaimat olvassák, addig sikerül őket a hétköznapi gondjaikból elrepítenem a saját kis történeteimbe. Valamint néha azért tényleg írhatnának egy-egy kommentet, mert még mindig nagyon fukarak e téren, tisztelet a kivételnek.
- Tartod a kapcsolatot más írótársaddal?
- Zavar ha valaki olvassa a blogod, és nem komizik?
Persze, hisz így fogalmam sincs róla, hogy olvassa a történeteimet és, hogy mi a véleménye róluk.
- Kedvenc blogod?
Most ilyet nem tudok mondani, túl sok jutott eszembe. :D

A másik díjat mystory-tól kaptam! Köszönöm neked is, és ilyen díjam még úgy sem volt. Most ezt sem szeretném tovább küldeni.
Kérdései:
1. Ki a kedvenc írod?
J.K. Rowling
2. Miért kezdtél el írni? Mi motivált ?
Egy látomás.
3. Mit szeretsz csinálni a szabadidődben ?
Táncolás, az a legnagyobb szenvedélyem és szerintem abban vagyok a legtehetségesebb is. Valamint az olvasás, írás, filmezés és rengeteg sorozatot nézek, de szigorúan feliratosan.
4.  Van kedvenc zenéd?
Adam Lambert – Never close our eyes, Beyonce – I was here. :D
5. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel ?
Író, profi koreográfus. :D

Végül pedig a blog megnyitási száma átlépte a 27500-at is, s elkészítettem a szokásos köszönet képet.!! :D

Puszi Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése