2013. július 1., hétfő

23. fejezet



Huszonharmadik fejezet ~ Felszáll a köd
(Részlet) 

(Gergő)


Megint ott feküdt a rét közepén, teli szájjal mosolyogva, tudván, hogy ez mit jelent. Először felült és egy jó mélyet lélegzett, hiszen itt még a levegő is sokkal tisztább volt. Majd végigsimította a kezét a füvön, ami most is elképesztően puha volt. Ezt követően pedig elindult az aranyhegy felé, amelyet most nem takart semmiféle köd. Minden tiszta volt, és a mező közepén állva belátta az egész tájat, amely álomszép volt.
- Ebben az álomban akarok élni – mondta. – Nem akarok innen elmenni! – ezt már kiabálta, de abban a pillanatban fel is ébredt.

Rögtön felült, ahogy kinyitotta a szemét.
- A köd felszállt – mosolyodott el. – Most már tisztábban fogok látni. Ez csakis ezt jelentheti.

2 megjegyzés:

  1. Hello!
    Én nem gondoltam, hogy Emili ilyen félős! :)
    Valahogy az eddigiek alapján olyan rámenősebbnek képzeltem. De így is aranyos, és lehet jobban is illik Gergőhöz, mint Eszter.
    A párbeszédeknél néha elvesztettem a fonalat, hogy éppen ki beszél, de végül kibogarásztam :)
    Várom a folytatást, mert most már kíváncsi vagyok hogy hogyan hozod össze a harcot. Sok kérdésem lenne, remélem mindenre választ kapok a végére :)
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, és köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet erre, átnézem azt a párbeszédet. Nemsokára azt is megtudhatod, hogy milyen múltja is van Emilinek. :D

      Törlés