2013. július 8., hétfő

24. fejezett



Huszonnegyedik fejezet ~ 7 óra 4 perc
(Részlet)

(Gergő)

- Te meg hova rohansz, kisfiam? – kérdezte az édesanyja, miután a lépcsőről levágtatva a cipőit kezdte el keresni.
- Tibihez – felelte széles vigyorral az arcán.
- És ettől vagy így feldobva?
- Nem.
- Hát, akkor?
- Elmesélem, ha történik valami reményt nyújtó – ígérte.
- És, ha esetleg nem fog, akkor nem mondasz semmit? – nézett rá szúrós szemmel az édesanyja.
- Akkor is elmondom, anya, nyugi! – Majd odarohant és arcon csókolta őt Geri.
- Na, most már tényleg kíváncsi vagyok – mosolygott ő is. – Jó szórakozást, kisfiam! – tette hozzá.
- Köszönöm! – S már száguldott is a buszmegállóba Gergő. Mivel már egy ideje nem járt busszal, teljesen kiment a fejéből a menetrend, így gyorsan megnézte. Azonban a következő busz csak negyedóra múlva jött, s mivel teljesen fel volt dobva, nem bírt volna ennyi időt egyhelyben állni, úgyhogy gyalog indult el.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó kis rész volt :)

    Érdekes Emili élettörténete. Tetszett, mert bele tudtam élni magam. Én is kerültem már hasonló helyzetbe az életben. Megértem mit érezhetett.

    A történetről:
    Kicsit elhamarkodottnak gondolom, hogy így rögtön minden bevezetés nélkül rázúdítja Gergőre a problémáit Emili. Ettől olyan mesterkélt a randi.
    Gergő viszont aranyos, hogy ennyire megértő. Kíváncsi leszek ő mikor meséli el a lánynak a gondjait.
    Puszi Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett a történet és, akkor még azt a részt egy kicsit átnézem. Köszi a segítséget!! :)
      Mese

      Törlés