2013. november 24., vasárnap

Két hónap után újból itt!! :)



Sziasztok!
Először is, nagyon sajnálom, hogy két hónapra eltűntem. Ennek számos oka volt, egyrészt az, hogy végzős vagyok, ezért rengeteget kell tanulnom, plusz én még táncstúdióba és angol iskolába is járok.
De van egy remek hírem. Szeptember 13-án sikerült befejeznem a Félvérek harcát, s amint van egy kis időm az újraolvasását és a javítását csinálom, s ennek is már a ¾-ét megcsináltam. Ha, pedig ezt is befejeztem, akkor mindenképp szeretnék egy kiadót találni, amely kiadja, s ezzel egyidejűleg már kezdeném a második rész megírását is.
Most pedig mindemellett egy igen hosszú Piton és a lány folytatást is hoztam, ami remélem tetszeni fog nektek.
Ettől a képtől találhatjátok az új részt.

Valamint még korábban Bia Joy-tól kaptam egy díjat, amit bár nem szeretnék tovább küldeni, de azért nagyon szépen köszönöm neki, s ki is teszem a kérdéseire a válaszaimat.

1. Mikor voltál a legutóbb felhőtlenül boldog?
Mikor befejeztem a Félvérek harcát.
2. Miért?
Mert úgy éreztem, hogy sikerült egy olyan könyvet megírnom, amit nagyon szeretek, s ha rendesen le van lektorálva más emberek is szerethetik.
3. Merrefelé laksz?
Debrecenben.
4. Mit gondolsz az ask.fm-ről?
Engem egyáltalán nem vonz, de nincs bajom azzal, ha másnak van.
5. Mi a véleményed a 1D blogokról?
Nem vagyok igazán 1D fan, de velük sincs bajom.
6. Szerinted egyedi a történeted?
A Félvérek harcánál én mindig arra törekedek, hogy ne legyen egy sablonos sztori.
7. Mi ihlette a sztoridat?
Igazából ez úgy indult, hogy pont azon agyaltam, hogy vajon milyen vámpíros sztori lehetne teljesen más, mint az eddigiek. Ez lett belőle.
8. Szereted a design blogokat?
Nem igazán.
9. Hány blogra vagy feliratkozva?
Nem tudom, mivel már nincs időm őket olvasni.
10. Melyik a kedvenc blogod?
Valaki titokban rólad álmodik

Amint tudok, újból jelentkezek, és hozok Piton és a lány frisst.
Addig is puszi Nektek!
Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése