2013. december 25., szerda

Boldog Karácsonyt!

Boldog Karácsonyt!!! :-)
Mese

8 megjegyzés:

  1. Szia! Neked is nagyon boldog karácsonyt kívánok! :) Most, hogy szünet van, tudok időt szakítani az olvasásra. :) Hamarosan kommentelek (bár megkésve) a Piton és a lány legújabb részéhez. :)
    Puszi Rekana

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, és neked is!! Várom a kommentedet, s nemsokára lesz még újabb rész!!
    Puszi Mese

    VálaszTörlés
  3. Szia, Mese!
    Végre be tudtam fejezni az új fejezetet és már fel is tettem. Ha van egy kis időd és persze kedved, szeretettel várlak. :) Kíváncsi vagyok a véleményedre. :)
    Puszi Rekana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már holnap megyek is olvasni. Köszönöm, hogy írtál!!! :D
      Mese

      Törlés
  4. Szia, Mese!
    Készen van A kék varázslónő folytatása. Ha van kedved és persze időd, szeretettel várlak. A te véleményedre különösen kíváncsi vagyok, hiszen te is írsz hasonló témában. :)
    Puszi Rekana

    VálaszTörlés
  5. Szia, mindenképp megyek, csak még eddig nem tudtam időt szakítani rá!! :D
    Mese

    VálaszTörlés