2015. július 28., kedd

Fili jövőhétre

Kedves olvasóim!
Még nem volt időm elkezdeni a beígért Fili-s fanfictiont. Elég sok minden történt velem, egyetemi felvételi, stb. Holnap pedig indulok nyaralni, de jövő hét szerdától, ha nem jön semmi közbe, akkor mindenképp elkezdem a sztorit.
Valamint meg akartam veletek osztani ezt a képet.


A szüleim nem rajongnak a gépen való olvasásért, s már egy jó ideje kérték, hogy kezdjük el kinyomtatni a Piton és a lányt, hogy ők is végre elkezdhessék, de én nem engedtem, amíg nem tettem tisztességes állapotba. És amikor a kezembe vettem a kinyomtatott példányt, az remek érzés volt. Akkor éreztem csak igazán, hogy megcsináltam, akartam egy történetet, ami Perselusnak egy teljesen új oldalát mutatja meg, és tényleg megcsináltam. 
Jövőhét vége felé mindenképp jelentkezem, hogy hogyan alakul az új sztori. Addig is jó pihenést, nyaralást, olvasást stb.
Puszi Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése