2015. január 16., péntek

3 év...

Kedves olvasóim!
Mint azt észrevehettétek, próbálok egy héten kétszer is frissíteni, hogy minél hamarabb eltudjátok egyben olvasni a javított verziót. Még mindig várok mindennemű kritikát, segítséget és kommentet.
Valamint a saját születésnapom juttatta eszembe, hogy decemberben 3 éves lett a blog...
Még számomra is hitetlen, hogy már ennyi ideje csinálom, és még mindig nagyon fontos nekem. Talán még fontosabb is, mint régen, és szerintem ennyire sokat soha nem is foglalkoztam vele, mint mostanában. De ennek az egyik fő oka az, hogy nem is volt ennyire sok időm rá.
Nagyon sok minden történt ez a 3 év alatt itt. Olvashattatok tőlem két saját regényt, egy fanfictiont és egy novellát is. Valamint három különböző versenyt is tartottam, és több mások által rendezett versenyen vettem jómagam is részt. Emellett rengeteg díjat kaptam, s kapok még a napokban is, aminek nagyon örülök. Rendszeres olvasónak is egyre többen jelölitek be magatokat. A blog már közel 46500-szor lett megnyitva. Egyedül a kommentek azok, amik csökkentek az utóbbi időben, de remélem a jövőben ez változni fog. Ha már én is ennyi energiát fektetek a blogba, akkor ti is írhatnátok néha pár sort nekem. Főleg most a szülinapom alkalmából... 
Mindenesetre ezzel a kis képpel is szeretnék nektek mindent megköszöni.
További jó olvasást itt! Remélem még jó pár közös évünk lesz együtt... :)

Puszi Mese


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése