2015. március 25., szerda

Eredmények, új ötletek

Sziasztok!
Mint az ígértem, amint véget érnek a sűrű heteim megújult erővel vettem bele magam a fanfiction javításába. Most is egy igen hosszú részt hoztam, remélem tetszeni fog nektek, s hogy valaki kommentet is fog hagyni.
Múltkor megemlítettem, hogy országos táncversenyre készülök. Csak hogy pár szóban összefoglaljam, hogyan is sikerült: A csoportommal egy 2. és egy 3. helyet hoztunk el. A barátnőmmel csináltunk egy duettet, amire 3. díjat kaptunk. 


Úgyhogy sikeresnek volt mondható a hétvége, és megérte a belefektetett energiát. Nekem már több új ötletem is van a jövő évre, de természetesen, mint az ígértem, az írással, javítással is fogok foglalkozni. Igyekszem hetente frissíteni, és ha lehet mindig hosszú részekkel. 
Ha esetleg néha valamilyen oknál fogva ez mégsem jön össze, azt mindenképp közlöm veletek.
További szép hetet, és jó olvasást kívánok nektek! :)
Puszi Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése