2017. június 27., kedd

Új fanfiction a láthatáron!

   Kedves olvasóim!
  Három és fél hónapja volt hasonló bejegyzés a blogon, de szerencsére ettől függetlenül aktív voltam, csak arra nem volt se időm, se energiám, hogy összefoglaljam, mi újság is velem az írás terén. De ma végre befejeztem az eddigi legnehezebb vizsgaidőszakomat, ami rengeteg sírást, idegeskedést és tanulást hozott magával, de szerencsére meglett az eredménye. Most azonban szükségem van egy kis regenerálódásra, és mi is lehetne jobb erre, minthogy sokat írjak. 
  Még április közepén tettem közzé az egyik egyetemre íródott novellámat, amihez még egy kommentet is kaptam, amit köszönök szépen. Lesznek még hasonlók. 😉
   De amire remélem, hogy jó páran vártatok, folytattam végre az Oda...-t. Leírni is szégyellem, hogy több, mint hét hónapig nem hoztam nektek új fejezetet. Még mindig szívem csücske ez a történet is, de mostanában egyszerűen nem fért bele az életembe. Olykor már az Adamfans.net szerkesztése sem épp a legegyszerűbb feladat. 😔 De végre hoztam nektek két új fejezetet is. A 19-re pedig bevallom, nagyon büszke vagyok. Nem csak azért, mert ez az eddigi leghosszabb fejezet, hanem mert a legmeghatóbb is. Mindig is fel akartam tárni, hogy Thorinnak igenis volt egy nagy szerelme a múltban (az én fanfictionömben legalábbis), azonban ennek a részletei csak most álltak össze a fejemben. Ha még valaki nem olvasta volna ezt a fejezetet, akkor nem árt zsepit bekészítenie maga mellé. Én is bevallom, sírtam, miközben írtam. 😭 Igyekszem a folytatást is hozni nemsokára. 😙 

   
  Valamint van egy bejelenteni valóm, amire már a címben is utaltam. Nemrég elkezdtem írni barátnőmnek ajándékba egy fanfictiont, amit úgy döntöttünk, hogy érdemes lenne ide is elkezdenem feltölteni. És, hogy milyen fanficről is van szó? 😮 Egy BTS történetről, pontosabban egy Jimin, Suga, J-Hope középpontú sztoriról. Remélem, hogy lesz olyan, akit érdekelni fog. 😊
   De addig is, továbbra is várom jobb oldalt a szavazataitokat, hogy a Piton és a lányt vagy az Oda...-t szeretitek-e jobban. Eddig fej-fej mellett haladnak, ami bevallom, nagyon jól esik, mivel mindkettő rengeteget jelent nekem. 💓
   Akkor, amint tudok, jelentkezem a BTS-es fanficemmel, amiről annyit előre elárulhatok, hogy az a címe: Ha te azt tudnád!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése