2019. november 22., péntek

Ha elmennék, hiányoznék - JJ Project fanfiction - Búcsúposzt


Egy viszonylag gyorsan „lezavart” történetem végéhez értem most. Az írásfolyamat 2019. 08. 27. – 2019. 11. 01-e között zajlott, a posztolásé pedig 2019. 09. 18. – 2019. 11. 22-e között. Még ha nem is volt hosszú fanfiction, és a befejezett ficijeim közül ez az eddigi legnépszerűtlenebb, én ezektől függetlenül kifejezetten büszke vagyok arra, amit sikerült összehoznom, sőt, ha őszinte akarok lenni, jobban is sikerült, mint amiben reménykedtem, amikor belefogtam. Bízom benne, hogy nektek, akik végigkövettétek, sem okoztam csalódást. Remélem, átjött az, amit fő üzenetnek szántam: Egyes személyeket bizonyos időre el kell veszítsünk, hogy újra megtalálhassuk és még nagyobb becsben tartsuk őket.
Nagyon örülök, hogy végre sikerült ezzel a párossal egy több részes történetet is írnom a korábbi one shotok után. Velük valamiért inkább az ilyen szomorkásabb dolgok mennek jobban – de azért csak pozitív lett a végkifejlet. Köszönöm annak a pár embernek, akik egyszer-kétszer, vagy akár rendszeresen is biztattak a kommentjeikkel: Ti voltatok a fő erőforrásom, hogy még ha kevesen is olvastátok ezt a ficit, páran kifejezetten szerettétek, és értetek megérte publikálni. Remélem, néhányan más történeteim erejéig is velem maradtok. Még egyszer köszönöm a figyelmet! 💕😊

2 megjegyzés:

  1. Najo, elolvastam ajánlásodra, és basszus, imádtam, de tényleg, nagyon tetszett ez az igazi happy end, ahogy a karakter fejlődés ment, az egész. Tényleg nagyon örülök h elolvashattam! Köszönöm szépen!! 😍❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy elolvastad, annak pedig örülök,hogy végül tetszett is. Nagyon igyekeztem a karakterfejlődés bemutatásával, a happy endet pedig szerintem mindenki megérdemelte - ti olvasók és a karakterek is. 😌
      Köszönöm, hogy írtál. 😘😌

      Törlés