2012. május 10., csütörtök

+2 fő


Sziasztok, lenne két kérdésem. Nem tudja valaki, hogy miért jelezz ki a blog kettővel több rendszeres olvasót. Én nem nyomtam el semmit és mégis. Valaki tudna segíteni???
És még az érdekelne, hogy sokan miért nem jelölitek be magatokat?? Csak chat-ből és egy-egy kommiból tudom, hogy többen is vagytok. Ez elég rossz érzés. Én minden blogon bejelölöm magam, amelyiket olvasom, hisz 15 másodperc az egész. Persze annak sem örülök, hogy csak páran írtok komikat, de azt még meg is értem. Úgyhogy, aki olvassa, rendszeresen az oldalamat azt szeretném megkérni rá, hogy jelölje be magát. :) :) Köszönöm. :D:D
Mese

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nem tudom miért írja ki a plusz embereket :( De ha én feljövök az oldaladra nálam 20 rendszeresed van kiírva de csak 16-an vannak.

    Mili

    VálaszTörlés
  2. Tizennyolc van az irányítópultnál annyi van. De én erre még nem is láttam példát. Érdekes. Engem azért zavar.
    Mese

    VálaszTörlés