2012. május 6., vasárnap

Találkozás


Sziasztok:) Még egyszer bocsánatot szeretnék kérni, amiért egy napot csúsztam, de ma pótlásként sokat írtam és javítottam a fogalmazásaimon, hibáimon is…
A Létezünknél, ahogy ígértem pótolom az eddig kivágott részeket. Most a nyolcadik részt raktam fel.
A Piton és a lánynál végre Harrynek is van egy kis szerepe, amikor Alice kihallgatja a párbeszédüket Lunával. Ez egyébként szó szerint ugyanaz, mint a Félvér hercegben.
A Félvérek harcában végre eljött az a találkozás, amit én már, azóta várok, amióta kitaláltam. Remélem nektek is tetszeni fog!!
A kommenteket megint ide várom. Légyszí írjatok!!! Nekem nagyon fontos a véleményetek.
Mese

6 megjegyzés:

  1. Szia. Elolvastam a Piton és a lányt. Egyetlen amit bántam, hogy rövid kis rész lett. Annyira de annyira olvastam volna még tovább. Úgy különösebb megjegyezni való nincs csak max annyi, hogy 1-2 helyen zavaros volt, és még egyszer átolvastam. Lehet, hogy csak azért mert ilyen kis zizzent vagyok. xDD
    De összességében nagyon de nagyon jó kis rész lett! :D Gratula hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát igen lehet, hogy az volt a baj, hogy sok részre volt felbontva és kellett egy kis idő mire rájöttél, hogy már eltelt mondjuk pár nap. Pedig próbáltam hosszabb részletet csinálni, de most csak ennyi sikerült.
      Ja és lenne egy kérdésem, miért szüntetted meg a saját HP-s blogodat?? Valamelyik nap épp olvasni akartam, mire láttam, hogy már nincs. :( Sajnálom...
      Mese

      Törlés
  2. Hát nagyjából semmi visszajelzésem nem volt... De visszahozzam? Vagyis, érdekel a folytatása?

    VálaszTörlés
  3. Én szívesen olvasnám de, ha nincs kedved hozzá, akkor ne erőltesd. De igazából nekem is kellett 4 hónap, hogy kapjak valami visszajelzést, de még így sem sok. Nem tudom miért nem írnak az emberek, ez kicsit szomorú szerintem.

    VálaszTörlés
  4. hát igen, de szerintem max új blog lesz ebből, vagy magam sem tudom még, vacilálok két lehetőség között. de majd döntök! :D De most vannak visszajelzéseid és jók szerintem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ja, de zavar, hogy sokan nem jelölik be magukat rendszeres olvasónak ,csak chaten írnak néha, innen tudom, hogy vannak egyáltalán. És várom a te blogos fejleményeidet is, majd írj, hogy mi lett!!!:)

      Törlés