2012. május 26., szombat

Átolvassás


Sziasztok.
Én ma visszaolvastam a Piton és a lány második részét, hogy átjavítsam a benne maradt hibákat és felfrissítsem a memóriámat, hogy mik is történtek pontosan benne és ez újabb lendületet adott a folytatáshoz. Annyira hosszú a mai részlet nem lett, mert így is sok időbe tellett az átolvasás (amit egyáltalán nem bánok, csak agyilag kicsit lefárasztott, főleg mivel a Félvér hercegbe is bele-bele olvasgatok, nehogy valami fontos részletet kihagyjak), de azért remélem tűrhető lett.
A Létezünk új oldalára feltöltöttem a tizenhatodik fejezetett.
A Félvérek harcát holnap vagy holnapután fogom folytatni, mert most nagyon HP hangulatom lett és nehéz átállni. De ígérem, amint elkészül a „Félvámpír története” felrakom, mert azért nem volt szép dolog itt abbahagynom, tudom jól.
A képszerkesztő versenyre pedig még egy-két vagy akár több ember jelentkezzen, mert két személlyel nem lesz olyan izgalmas! De, ha kell kettőjüknek is meg fogom csinálni a versenyt.
Ma is várom a kommenteket, hátha valakinek eszébe jut írni.
Puszi Mese.:)

20 megjegyzés:

  1. Szia. Továbbra is ugyan az a véleményem, nagyon de nagyon jók a folytatások! csak így tovább! :) ♥

    VálaszTörlés
  2. u.i.: Elküldtem a képet, amit a versenyre csináltam.

    VálaszTörlés
  3. Okés, megnézem, nagyon kíváncsi vagyok. És köszönöm, a dicséretet. Egyébként te miért hagytad abba a vámpírnaplós blogodat is?

    VálaszTörlés
  4. Én is remélem, hogy tetszeni fog! :$
    Azért mert már nem jött semmi ihlet hozzá, és nagy érdekeltségben sem volt. De majd talán az amit most nyitok hamarosan jobb lesz!

    VálaszTörlés
  5. És azt szabad megtudnom, hogy miről fog szólni?

    VálaszTörlés
  6. Amúgy nem jött meg a képed:((( Nem próbálnád meg erre az e-mail címemre is?
    vampirtanc@citromail.hu

    VálaszTörlés
  7. elküldöm meignt mind a kettőre... :)
    És egy bandáról émeg egy kisvárosi kis csajsziról, de már ma megcsinálom a blogot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem mindkét e-mail címemet és majd linkeld be blogogot légyszí!!

      Törlés
  8. Rendben.
    http://sotetsegbol-fenybe-by-angel.blogspot.com/
    itt van és pár perc múlva az első fejezet is fent lesz!

    VálaszTörlés
  9. Okés , megnézem. Amúgy megjött a kép és nagyon jó lett, csak nem tudom ki az a nő jobb oldalt???

    VálaszTörlés
  10. én nem tudom, találtam itt fent neten.

    VálaszTörlés
  11. Úgy értettem, hogy a szereplőim közül ki. :)

    VálaszTörlés
  12. Ja értem. Hát... igazság szerint passzolok.... :/

    VálaszTörlés
  13. Hupsz, én a szőke lányoknál a Létezünből gondoltam az ikrekre, akik 14 évesek.

    VálaszTörlés
  14. ááá akkor a képnek kampec úgy látom, áá sebaj! :)

    VálaszTörlés
  15. Kirakom szívesen, de azt az egy képet nem tudnád kicserélni, esetleg a másik lányt betenni oda is?? Mert sajnálnám érte:(

    VálaszTörlés
  16. hát én megpróbálnám, de nem hinném jó lenne, inkább felejtsük is el. Megpróbáltam, de nem met! Van ilyen.

    VálaszTörlés
  17. Őszinte leszek, a másik két történetedbe is beleolvasgattam, de az annyira nem fogott meg mint a Piton és a lány, szóval lényegében a másik két történetet nem ismerem annyira. De azért örülök, hogy tetszett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oks, mondjuk azok a könyveim, azok a fontosabbak, hisz azokat találtam teljes egészében ki én és annak jobban örülnék, ha tetszenne. De ezt is én írom szomorú nem leszek, csak nem annyira örülök neki. Ez van.

      Törlés