2012. május 14., hétfő

Pitonos kvíz első forduló


Sziasztok, az már biztos, hogy csak szombaton tudom hozni a frisset de, hogy addig se unatkozzatok, elkezdődik az ígért Pitonos kvíz.
Az első kérdés : Hogy hívták Piton édesapját, és a férfi mugli vagy varázsló volt?
Az első helyesen válaszolóé lesz a pont:) Hajrá!!!

Egyébként nagyon örülök, hogy lassan növekszik a rendszeresen olvasóim száma és az meg is lepett, hogy a szavazásnál eddig a Piton és a lány egy 9 és három 10 pontot kapott, amire egyáltalán nem számítottam. Én nem olvastam még egy fanfictiont sem így nem tudom megítélni, hogy mennyire is jó az enyém. De nagyon örülök a pozitív visszajelzéseiteknek.
Puszi Mese:D
 

5 megjegyzés:

  1. Hello!!
    Piton édesapja Tobias Piton, mugli.

    Grat a növekvő olvasó táborhoz :)


    Beth

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia, köszönöm szépen és helyes a válasz, tied az első pont, s csütörtökön lesz a következő forduló.
    Mese

    VálaszTörlés
  4. szia. Ime a Kritika.

    Megnéztem a helyesírást és azzal nincs gond.Látom lejjebb van egy szavazásod azt tedd fel szerintem,hogy mindenki lássa.Egy kicsit szerintem legyen világosabb a kinézet:) de így is jó.

    Hát ez a blog jó Kritizálni nem lehet nagyon:)

    Örülnék neki ha írnál az én blogomra is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és örülök, hogy tetszik:) És megyek, akkor én is felnézek a tiédre:)

      Törlés