2012. október 14., vasárnap

Alfreda ~ Angela



 Sziasztok! :D
Meghoztam a frisseket!!!!
Már nagyon vártam, hogy az új szereplőm bekerüljön a Félvérek harcába, mert ő nagyon közel áll hozzám. Sokáig filóztam, hogy hogyan is vonjam be az eseményekbe, de megtaláltam a számomra legideálisabbnak tűnő megoldást, ami remélem nektek is tetszett. Az egyszer biztos, hogy nagyon meghozta az ihletemet, főleg, mivel már régebben kitaláltam, hogy vele kapcsolatban mik fognak történni, csak az idáig való út volt kicsit döcögősebb. :D
A Piton és a lánynál múlt héten azért nem hoztam frisset, mivel az írására jutott időmet, inkább arra szántam, hogy átolvassam azt, ami a harmadik részből eddig elkészült. Mint kiderült, ez nagyon jó ötlet volt, mivel elkövettem egy nagy hibát, méghozzá azt, hogy Alfredát valahol Angelának írtam, ami Alice anyukájának a neve ,és utána még vagy tíz helyt így neveztem. Ezért bocsánatot szeretnék kérni. Átjavítottam, és erre mindenképp fogok a jövőben figyelni.
Valamint nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy eddig melyik rész tetszik a legjobban nektek a Piton és a lányból, ezért egy szavazást indítottam el oldalt a chat felett, mert azt sokkal jobban szeretitek, mint a komizást. Remélem, sokan szavaztok majd, mert tényleg nagyon érdekel, hogy ti is olyan véleményen vagytok-e, mint én.
A könyvsorsolásos versenyre, még csak két válasz érkezett, ezért egy hónappal arébb toltam a határidőt. Sajnálom, hogy ennyire nem érdeklődtök a könyvek iránt…
Jó olvasást a frissekhez!!
Mese :D
                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése