2012. október 23., kedd

:D Kép/ könyvjelző



Sziasztok, meghoztam a Félvérek harca folytatását, ami nem lett rövid, de már mondtam, hogy az új szereplőm megjelenése sok ihletet ad.
Jó olvasást hozzá!!!
Én 2500 látogatónként, szoktam képeket szerkeszteni, de mostanában baj volt a gépemen, és most sikerült újra letöltenem a képszerkesztőmet, úgyhogy a 15000-eset még csak most csináltam meg. Remélem, tetszik.
Valamint hoztam demon-nek a megígért könyvjelzőt!!! Ősszintén mondd meg, hogy tetszik –e!!!
Hamar hozom a további frisset!!!
Puszi Mese:D





5 megjegyzés:

  1. szia köszönöm szépen hamarosan mind a 7 hp-s könyvemben lesz ilyen:D:D:D:D puszy

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit és örülök, hogy tetszik :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Gratulálok a 15000-ik látogatóhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      És köszönöm szépen, lassan ,de biztosan növekszik ez a szám:D
      Számomra sokat jelent :D

      Törlés
  4. szia benne vagyok a cserében kösziii
    puszy

    VálaszTörlés