2016. október 1., szombat

70000. oldalmegnyitás

Drága olvasóim!
Ahogy ígértem, most már igyekszem hetente egyszer itt, vagy legalább facebookon írni nektek, hogy tudjátok, mire számítsatok a blogon.
Először is, a Piton és lánynál már felkerült a 3. rész 1. fejezete is javítva, úgyhogy aki mostanában tévedt errefelé, és elkezdte olvasni, az tudja, hogy azután még az eggyel korábbi verzió van fenn, így több hibára számítson!!
Másodszor pedig annyira sűrűre és fárasztóra, olykor pedig irritáló hetem volt, hogy még nem tudtam felrakni az Oda... folytatását, és a Piton és a lánnyal sem haladtam úgy, ahogy akartam, de jövőhét végére ha törik, ha szakad felkerül az Oda... 17. fejezete.
A harmadik dolog, ami miatt írok, már ennél vidámabb, a blog immáron 70ezernél is többször lett megnyitva, ami azért már igen magas szám. De tényleg, annyit tudok mondani, hogy bárcsak egy-két komment is utalna arra, hogy ennyiszer nyitjátok meg a blogomat, de ez egyre siralmasabb... 
Na, de azért hoztam nektek szokásosan egy képet: 


Akkor egy hét múlva jön az Oda... folytatás, és javítom tovább a Piton és a lányt, ahogy energiámból telik. 
Puszi Mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése