2017. augusztus 8., kedd

Legeredményesebb hónap - Új Got7 történet(ek)

   Sziasztok!
   Bár nem olyan rég volt hasonló bejegyzés a blogon, most mégis mindenképp szerettem volna minél előbb egy ilyet, ami főként egy pozitívum miatt van. Júliusban 12 bejegyzést tettem közzé, ami azért nagyon fontos számomra, mert 2012 óta nem volt olyan hónap, hogy legalább közel ilyen aktív lettem volna. A blog a reneszánszát éli most, ami a megnyitások terén is látszik. Kommenteket is azért kapok néha, de máshol is befutnak pozitív visszajelzések, amik nagyon sokat jelentenek nekem. Tovább növelik a most amúgy is ihlet gazdag napjaimat. 😊
   Szoktam gondolkodni rajta, hogy minek is köszönhető ez a nagy fellendülés a részemről, és szerintem főként két oka van a dolognak. Az egyik az, hogy lelkileg nem vagyok a toppon mostanában, ami vagy teljesen írás képtelenné tesz, vagy épphogy emiatt van sok ihletem. Szerencsére most a második helyzet állt be. És persze nem arra kell itt most gondolni, hogy emiatt tiszta depressziós lesz minden szereplőm, hanem szimplán arról van szó, hogy ilyenkor jobban belemenekülök az írásba, mint máskor. De remélhetőleg ennek sokan örültök közületek. 😉
   A másik ok pedig, amit múltkor is írtam, hogy a BTS-es sztorimat könnyedebben íróm, mint bármelyik korábbi írásomat. Ezt a lendületet pedig egyre jobban sikerül más sztorikba is átvinnem. Például, szerintem az Oda... legutóbbi fejezete a legjobb, amit valaha írtam. Pedig a 19. után kicsit megijedtem, hogy ezt nem fogom tudni überelni, aztán mégiscsak sikerült, ráadásul mindösszesen másfél hónapra rá. Úgyhogy ez a júliusom írás terén tényleg egy sikerszéria volt, amit igyekszem augusztusban is tovább folytatni.  👍
   És, ha már augusztus, akkor muszáj megemlítenem, hogy a Got7, pontosabban JJ Project rövid kis fanficem az elmúlt félév legolvasottabb bejegyzése lett már fél nappal azután, hogy megosztottam. (Itt most húsz bejegyzésről van szó.) Szerencsére a Ha te azt tudnád! fejezetei 80-130 megnyitás között vannak, ami nem rossz, a Válaszút viszont már átlépte a 200-at. Köszönöm szépen! Rengeteget jelent nekem. Már csak azért is, mert mint azt fentebb is írtam nektek, nem voltam valami jó lelkületi állapotban mostanság, és a JJ Project visszatérése az egyik olyan dolog, ami a legtöbbet segített nekem. A klip pedig, ami ihlette a történetemet, annyira gyönyörű lett, és egyszerűen adta magát, hogy nekem erről írnom kell valamit. De közben a Flight Log teóriája is bökte már egy ideje a csőrömet, hogy tök jó sztorit lehetne ezzel kapcsolatosan írni. És aztán pár nappal a klip megjelenése után, éjszaka két órakor (mert mostanában túlságosan sokszor száll meg éjszaka az ihlet) bevillant egy ötlet, hogyan lehetne a Verse2-t és a Flight Log-ot összekapcsolni. És tudtam, hogy ezt nekem meg kell írnom, ráadásul azonnal. Egy ültömben össze is hoztam, két nap múlva pedig már ti is olvashattátok. Bár reménykedtem benne, hogy azért a 100 megnyitást eléri a történet, de hogy ennek a kétszerese is meglegyen, ráadásul ilyen rövid időn belül, az már szinte túl szép, hogy igaz legyen. Rengeteget jelent nekem, és hogy több pozitív visszajelzést is kaptam róla innen-onnan. 😍😌

   Amint megírtam a Válaszútat, tudtam, hogy szeretnék a jövőben többet írni a Got7-el kapcsolatosan. Nem rejtettem soha véka alá, hogy Adam Lambert a kedvenc énekesem, és már két éve az Adamfans.net szereksztője is vagyok. De időközben a Got7 is a szívem csücske lett, Adam után ők állnak énekesek terén a legközelebb hozzám, így szeretnék több történetet írni róluk. Az, hogy a Válaszút ilyen sikeres lett, pedig jó visszaigazolás volt számomra, hogy lenne is rá igény. Így el is döntöttem, hogy igenis lesz több Got7 történetem. 😙
   De itt egy fontos kérdés, hogy ti mit szeretnétek jobban, hogy inkább több rövidebb sztorit írja velük kapcsolatosan, vagy egy hosszút? Őszintén, bennem mindkettőre megvan a hajlandóság, így sokat számítana most a véleményetek. Tudom, hogy nem vagytok nagy kommentesek, viszont szavazgatni azért többen szoktatok, így jobb oldalt a többi közvélemény kutatással együtt azzal kapcsolatosan is várom a véleményeteket, hogy több rövid, vagy inkább egy hosszú történetet szeretnétek-e a Got7-el kapcsolatosan. 🙇
   Ó, és nem véletlenül lehet már arra is szavazni, hogy szerintetek ki lesz a BTS-es fanficemben Yoonginál a befutó, mivel szerintem nem biztos, hogy mindenki úgy gondolja, hogy épp az lesz az, akinek ő szurkol. Igyekszem mindkét párosítást reálisan ábrázolni, és reménykedem benne, hogy az utolsó pillanatig nem lesz egyértelmű, hogy YoonMin vagy Sope lesz végül. 💘

   A 12. fejezetre sem kell sokáig várnotok, csütörtökön már hozom is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése