2017. július 24., hétfő

80000. oldalmegnyitás

   Drága olvasóim!
   Nagy örömömre a blog átlépte a 80000-ik oldalmegnyitását. Egyre felfoghatatlanabbak ezek a nagy számok. Bár az még mindig fáj, hogy a magas látogatottság ellenére nem sok visszajelzést kapok tőletek, de ennek ellenére úgysem tudok leállni az írással. Nézzük, hogy a legutóbbi helyzetjelentős bejegyzésem óta mik is történtek. 😉
   Az elmúlt kevesebb, mint egy hónapban 7 fejezetet is feltöltöttem a BTS fanficemből, ami szerintem sokat elárul arról, mennyire könnyedén megy az írása. Az első három fejezetnél még kicsit akadozott a dolog, hisz nem is olvastam előtte hasonló sztorit, és javában benne voltam a vizsgaidőszakomba, ami az eddigi legnehezebb volt, és kissé tönkre is mentem bele, de épp ezért volt egyrészt ez a történet a mentsváram, és nem is írnám át semmi pénzért az elejét. Ennek ellenére tisztában vagyok vele, hogy igazán a negyedik fejezettől indul be a sztori. Azt már akkor írtam, amikor az utolsó vizsgám is mögöttem volt, és ki is tudtam kicsit pihenni a dolgokat. Azóta pedig általában két-három naponta szoktam írni új fejezetet, de a köztes napokon is csiszolgatom a korábban megírtakat. Az elején, amikor feltöltöttem az első fejezetet, még a vizsgáim közt megírt három fejezet volt csak kész, de így is sejtettem, hogy heti egy frissítéssel nem lesz gond, de aztán tényleg úgy belehúztam, hogy már a heti kettő sem okoz gondot. Most épp a hetedik fejezetet töltöttem fel legutóbb, de közben már a 14-et is megírtam. Így nem kell félnetek, hogy huzamosabb időre friss nélkül maradtok. Direkt azért nem heti háromszor hozok nektek új fejezetet, mert nem akarom, hogy amikor nyaralás és egyéb elfoglaltság miatt nem tudok annyit írni, akkor sok idő kimaradjon. Ezért akartam a heti két frisset beállítani. Remélem, ez mindenkinek megfelel. Már pár kommentet is kaptam, amiknek nagyon örültem, és másokat is bátorítok, hogy nyugodtan írják meg a véleményüket, őszintén! Nem harapok! 😇


   Egyébként, ha valaki nem vette volna észre, jobb oldalt szavazást indítottam, hogy melyik párosnak szurkoltok jobban, Sopenak, vagy YoonMinnak. Bár az utóbbi páros elhúzott, azért örülök, hogy Sope is kapott szavazatokat, mert igyekszem mindkét párosítást reálisan ábrázolni, és azt is kellően éreztetni, Yoongi végül miért választja azt, akit. De a másik páros is megvalósul egy bizonyos formában, viszont erről még nem beszélhetek... 😷
   Valamint továbbra is várom a szavazatokat, hogy a Piton és a lány vagy az Oda... tetszik nektek jobban. Ők szinte fej-fej mellett haladnak, ami azt jelenti számomra, hogy mindkettőnek megvannak a saját előnyei. 💓 
  Emellett mivel többen is javasolták a Wattpadot az új történetemmel kapcsolatosan, így ide is feltöltöttem az első fejezetet. Akit érdekel IDE kattintva elérheti. Ha esetleg lesz rá igény, akkor töltöm tovább, és lehet, hogy az Oda... és a Piton és a lány első fejezeteit is felrakom. De mivel a Merengő felé is voltak reményeim, és nem lett szinte semmi látszata, így nem merek a Wattpadhoz sem nagy reményeket fűzni már. Rég belefáradtam, hogy az elmúlt két évben még itt sem kaptam szinte semmilyen visszajelzést, főleg, amióta a Piton és a lánynak már a javított verzióját is teljesen feltöltöttem. De ennek ellenére az írás iránti szerelmem nem csügged, és nem is fog, úgyhogy itt mindig lesznek frissek. Az pedig reménnyel tölt el, hogy a legújabb sztorimnál azért kezd beindulni a kommentelés. 😙
   Az Oda... olvasóinak sem kell megijednie, hogy azt el fogom hanyagolni. Tény és való, hogy nem lesz olyan sok friss, mint a Ha te azt tudnád!-nál, de ennek az az oka, hogy az Oda...az eddigi legkomplikáltabb fanficem kivitelezés szempontjából. Mindig szem előtt kell tartanom Tolkien időrendjeit, és úgy megalkotnom az általam kitalált múltját Filiéknek, hogy csak kiegészítése legyen azoknak, amiket Tolkien kitalált, ne pedig átirata. De most például az is hátráltatott, hogy eléggé nagy nyomást éreztem a 19. fejezet után, amit, mint azt múltkor is írtam, a sztori eddigi csúcspontjának tartok, mind kivitelezésben, mind történetileg, épp ezért éreztem azt, hogy bármit írok ezután, az el fog maradni ettől. Végül persze beláttam, hogy nem kell minden fejezeten sírni, és most kell egy átvezető rész a következő komolyabb hangvételűig. Ezt már fel is töltöttem. A folytatás is legkésőbb augusztus elején felkerül. De itt is voltak némi nehézségek, tudtam, hogy dramaturgiailag úgy jön ki jól, ha most derül ki, hogy mi történt Fili és Kili édeapjával. De ennek a részletei nem akartak könnyen összeállni a fejemben. De idővel egyre tisztában láttam, mit is akarok kihozni belőle, így már meg is írtam. Utána meg minden egyszerűbb lesz, visszajön Nárin, és nem sokkal utána Dofir is, akinek bőven lesz mit mesélnie. De ennyire ne ugorjunk előre! Csak szerettem volna részletesen elmagyarázni, hogy miért nem megy olyan könnyen az a történetem, mint az új. 😙
   És végezetül pedig, most is készítettem nektek egy képet, köszönetnyilvánításként a magas blog látogatottság miatt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése