2012. augusztus 18., szombat

1. fejezet




Vámpírtánc 1.
Félvérek harca


Első fejezet - A szülinap

(Részlet)

(Gergő)



- Sajnálom, Bence, de nem mondhatom el, hisz akkor nem teljesülne.
- Légyszi, csak súgd meg! Nem fogom elárulni senkinek sem! – kérlelte olyan önbizalommal teli hangon, amin akkor szoktak beszélni a kis gyerekek, amikor azt hiszik, hogy átverik a felnőtteket és ezért nagyon büszkék magukra. Bence pedig igen sokszor gondolta azt, hogy túljár unokabátyja eszén, de ez sohasem volt így, viszont Gergő mindig meghagyta ebben a hitben.
- De, ha emiatt nem fog teljesülni, akkor az a te hibád lesz – jelentette ki.
- Hát persze – mondta a kicsi, s szinte megcsillant a szeme az örömtől. – És nagy az esélye, hogy nem teljesül a kívánságod, ha elárulod?
- Igen, nagyon nagy, de én a te kedvedért kockáztatok. – Ettől Bence elmosolyogta magát. – Szóval azt kívántam, hogy…
- Gergő! – hallotta az édesanyja hangját - Eszter szeretne neked mutatni valamit.



6 megjegyzés:

  1. Egy kicsit szokatlan nekem ez az E/3 személyben való írás :) De amúgy tetszett az első fejezet, majd még olvasok tovább és írok ha tudok :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Hát igen, sokan jobban szeretik az E/1-eseket, de a történet szempontjából az nem lett volna nekem jó.
    Remélem tetszeni fog a folytatás:)
    Mese

    VálaszTörlés
  3. kezdetben én is E/3 sz.ben írtam aztán meggondoltam magam és átírtam az egészet :D viszont tény, hogy a történetet így több szempontból is belehet mutatni anélkül, hogy folyton nézőpontokat váltsunk :) én 2 nézőpont szerint írtam. De csak ritkán váltogattam.

    VálaszTörlés
  4. Én pl. a Létezünket több szempontból írtam E/1-ben, de itt mindenképp E/3-at akartam használni.

    VálaszTörlés
  5. Szia :)
    Először is egy bocsánatléréssel kezdeném.Bocsi, hogy eddig nem írtam, s erre sem tudok részletesen írni, mivel holnap felvételizek, és most jöttem rá, hogy semmit sem tanultam...
    A történet maga nagyon tetszik, nekem is a szeretet a mindenem, bár viszonzatlan, de akkor is ez a legfontosabb. Nekem is egy kicsit szokatlan az E/3, de nekem így is tetszik :)
    Az eleje érdekes, nem erre számítottam. A legtöbb történet azzal kezdődik, hogy elmondja a főszereplő múltját. Te ezen átléptél s belekezdtél a történetbe.
    Hibát nem vettem észre benne, de a történet érdekesnek tűnik. Alig várom, hogy elolvashassam a többit is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! És én próbálok eltérni a megszokottól! Idővel minden kiderül! :D

      Törlés