2012. augusztus 26., vasárnap

Időhiány, és novellaíró verseny


Sziasztok, meghoztam a frisseket, bár nem lettek valami hosszúak időhiány miatt.
A Piton és a lánynál elkezdtem azt a részt írni, amikor elmeséli Perselus Alice-nek az egész életét, és bevallom, hogy imádom ezt írni, és remélem ti is szeretni fogjátok olvasni.
A Félvérek harcánál csak a felével készültem el az új fejezetnek, de mivel jövő héten tánctáborba leszek, és nem tudom, hogy mikor kerül fel a legközelebbi friss, ezért ezt legalább felraktam. Kíváncsi vagyok, hogy mit szóltok ahhoz, hogy mi is történt Danival és hol van.
Valamint sikerült beállítanom a Piton és a lány és a Létezünk oldalánál, hogy most már ott is tudjatok megjegyzést írni, hátha így jobban motíválva vagytok.
Főleg a Létezünknél örülnék pár kominak ! :)
A múltkor már említettem, hogy jelentkeztem egy novellaíró versenyre, és már fel is kerültek a novellák az oldalra, köztük az enyém is. Olvassátok el őket és szavazatok (egy pipával) azokra, amelyek tetszenek nektek.
Puszi Mese.




2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó rész lett. Már nagyon vártam a beszélgetést köztük, mert hiányzott, hogy a két fő szereplő újra találkozzon. Ennek az oka, hogy a beszélgetéseik a kedvenceim a történetben.

    Piton múltját pedig jó volt megismerni, bár szomorú is volt egyben, de tetszett. A folytatását pedig várom :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett. Én is imádom a közös beszélgetéseiket, és próbálom hozni szombatra a folytatást :)
    Köszi a komit, puszi Mese:)

    VálaszTörlés