2012. augusztus 1., szerda

Teljes átalakulás!


Sziasztok, a fejléc egy kicsit fel lett turbózva. Gondoltam itt az ideje, hogy Piton is felkerüljön rá, valamint akkor már az új történetem a „Mi lepkénk”, amit nemsokára elkezdek írni, is képviselve legyen rajta.
Remélem, tetszik!!
Nézzetek fel, ha ti is szeretnétek segítőket:)
Valamint a designe is más lett, ez a kép a Létezünk végét tükrözi, amit persze ti még nem tudhatok, de most elejtettem egy kis spoilert…
Remélem ez is tetszik!!
Komiba a véleményeteket.
Puszi Mese.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jól néz ki az új oldal :)Szép a háttérkép :)

    Faye (Alsynia)

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönöm:)
    Örülök, hogy neked tetszik:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Szerintem is nagyon jó lett. Ami különösen jó benne, hogy megtartottad az erősebb színét a két oldalsó- és a bejegyzés résznek, ezzel nem veszik el a tartalom a háttérben. Én ezt külön jó dolognak tartom, mert szebb lett a blogod és az átalakítás közben nem veszítette el a szöveg az olvashatóságát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ezt írtad, mert ez számomra is nagyon fontos.
      Adok a véleményedre, úgyhogy ez most sokat számított nekem:)

      Törlés