2012. augusztus 7., kedd

Testvéroldal



Sziasztok:)
Harmadik lettem egy bloversenyen, aminek nagyon örülök, és köszönöm mindenkinek, aki a szavazatával segített. A blog tulajdonosától is sok pontot kaptam, ezért ezt is sikernek könyvelem el.


Valamint jelentkezhettek testvéroldalamnak.
Ennek a feltételei: 1; Én olvassam a jelentkezett blogot és a tulajdonosa is az enyémet.
2; Ki kell írnunk a blogunk egyik oldalára, hogy testvérsoldal és azzal a képpel belinkelni a másik oldalát, amivel ő szeretné. Én személy szerint a fejlécemmel.
Remélem sokan jelentkeztek majd.
És a testvéroldalaimat nem fogom levenni, csak ha a másik oldal leveszi az enyémet, vagy a tulajdonos kéri és persze, ha megszűnik.
Puszi Mese.

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem nagyon jól hangzik és jelentkezek rá :)

    VálaszTörlés
  2. Rendben, majd légyszí akkor mond meg milyen képpel tegyelek ki:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Fejlécet cseréltem, így ha van rá lehetőség át tudnád cserélni a képet. Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés