2012. augusztus 24., péntek

Megint egy díj!!!!!!!!!!!!!!!!! :)


Már azt sem nagyon tudtam elhinni, hogy egy hónapon belül 3-szor kaptam meg ezt a díjat, de azt, hogy negyedjére is sikerült azt már tényleg nem.
Most Cathy R,-nek köszönöm szépen.
Tovább küldeni megint csak nem tudom, bocsánat. :(



1.      Mik a céljaid az életben? (akármit írhatsz)
Az, hogy minden könyvemet kiadják, amit megírok és, hogy azok elég színvonalasak legyenek. Valamit sikerüljön elérnem táncosként. Örülnék, ha tanulhatnák főiskolán vagy egyetemen újságírónak, majd szívesen írnék egy jó kis havilapnál.
(Talán túl nagyokat álmodok, de én már annak is igazán örülnék, ha az egyiket sikerülne elérnem.)
2.      Hogyan vezeted le a feszültséget?
Olvasás, sorozat, filmnézés, zenehallgatás, de a leghatásosabb a tánc!!!!
3.      Mit csinálsz szívesen szabadidődben?
Ugyanazt, amit az előző kérdésben leírtam, plusz játszani a tesómmal, írni és fürdőzni, kirándulni.
4.      Ha lenne egy dolog, amit kitörölhetnél a világból, mi lenne az? (olyanra gondolok, ami használati tárgy és beszüntetnéd.)
Cigi!!!!
5.      Mit jelent számodra az, hogy igaz barátság?
Azt, ha valakivel együtt tudunk örülni a másik sikereinek, elmerünk egymásnak mindent mondani és számíthatunk egymásra a legnagyobb bajban is.
Számomra mindig a bajban derül ki, hogy kik az igaz barátaim.
6.      Mi a kedvenc számod? :P
Három nagy kedvencem van: Adam Lambert-től az If I had you és a Never close our eyes, valamint Michael Jackson-tól a Man in the mirror.
7.      Mi a kedvenc könyved? :)
Harry Potter és a Főnix rendje.
8.      Mit jelent számodra az a dolog, amit a legjobban szeretsz csinálni? (miért szereted)
A tánc az, akkor vagyok igazán önmagam, táncközben éltem át a legszebb pillanataimat.
9.      Milyen fajta embereket nem bírsz elviselni?
A képmutatóakat, akik gonoszak, nagyon önzőek, akik kihasználják a másikat.
10. Mi szeretnél lenni? (foglalkozás)
Na, ezt mindig le kell írnom. Három elképzelésem van, ebből az egyik : Táncos, író, újságíró.
11. Ha lenne egy olyan nap az életedben, mondjuk holnap, amikor akármit megcsinálhatsz, amit szeretnél, mi lenne az? :P
Elmennék a családommal Londonba.

11 dolog még magamról:

1.      Nem szeretem a rádiót. Miért hallgassak olyan zenéket, amiket nem szeretek? A mai slágerek közül nagyon sokat ki nem állhatok.
2.      Kedvenc napom a péntek, mivel nagyon jó érzés, úgy eljönni a suliból, hogy tudom ott van előttem a hétvége, és még a pénteki 3h- s táncedzésem.
3.      Egy nagy kertes házban lakok az anyukám felőli nagyszüleimmel, a húgommal és a szüleimmel.
4.      Debrecenben születtem és mindig is itt éltem, nem is szívesen költöznék innen el, max Londonba, vagy Veszprémbe.
5.      Nem hinném, hogy a Piton és a lány után írni fogok még fanfictiont, bár sokan pont, hogy azt szeretitek tőlem a legjobban…
6.      Nem nagyon van olyan nyár, hogy ne mennénk el a családommal nyaralni.
7.      Nagyon komoly allergiám van, lassan már tíz éve. Szinte minden fűre előjön, és ez kitart márciustól novemberig, sajnos. Már egy légtisztítót is kellett nekem venni. Azért is mentünk (főként) idén Erdélybe, az ottani levegő, és a Sóbánya miatt. Sőt már egy ideje a legerősebb allergia gyógyszert szedem, s minden segít, de egyiktől sem lesz igazán jobb.
8.      Éveken át alig tudtam aludni, mert a külső zajok nagyon zavarnak, ezért két éve füldugóval alszom. Sokan megkérdezik tőlem, hogy nem zavar, hogy a fülemben van, de én mindig azt mondom, hogy érzem, hogy ott van, de nem zavar és így tényleg szinte semmi külső zajt nem hallok.
9.      A fű allergiám mellett nap allergiám is van már 4 éve. Vagyis nem lehetek napon, csak 50-es védőfaktorú naptejben, és idén volt elöszőr, hogy bekenve nem jöttek elő a tünetek, amúgy még úgy is elő szokott. (Piros a bőröm, ég és borzasztóan viszket.
10.  Ezért nem tudok menni strandra, csak Aquvatikumokba.
11.  Ha lehetőségem lenne, hogy egy másik világban éljek, mindenképp J. K. Rowling varázsvilágát választanám.

Nahát, ennyi voltak az új infók rólam.:)
Puszi Mese. :D

2 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Én is szeretnék veled költözni Rowling varázsvilágába!!!!

    Mili

    VálaszTörlés
  2. Rendben, mehetünk együtt. Majd útközben végig hallgatjuk Adam összes számát!!!
    Mese <3

    VálaszTörlés